№
|
Мазмұны |
Уақыты |
Жауаптылар |
1 |
Мүмкіндіктері шектеулі оқушылардың тізімін анықтау. |
Мамыр-тамыз,желт. |
Әлеуметтік педагог, сынып жетекшілері |
2 |
Мүмкіндіктері шектеулі оқушыларды сыныптың тізіміне еңгізу. |
Тамыз, қаңтар |
Директордың орынбасары |
3 |
Үйде оқытылатын оқушылардың сабақ кестелерін құрастыру. |
Қыркүйек, қаңтар |
Директордың орынбасары |
4 |
Үйде оқытылатын оқушылардың оқыту барысын қадағалау жәнетексеру. |
Қыркүйек, қаңтар |
Директордың орынбасары |
5 |
Мүмкіндіктері шектеулі оқушылардың пәтерлерін аралап, оның әлеуметтік жағдайын, оқу жылына дайындығын тексеру( оқу кұралдары, , жұмыс орны, компьютер, т.б.) |
Тамыз, жыл бойы |
Әлеуметтік педагог, сынып жетекшілері |
6 |
Мүмкіндіктері шектеулі оқушылардың (мүмкінше) мектепішілік іс-шараларға қатысуын ұйымдастыру. |
Жыл бойы |
Әлеуметтік педагог, сынып жетекшілері |
7 |
Педагог-психологтың мүмкіндіктері шектеулі оқушыларды зерттеу, кеңес беру. |
Жыл бойы |
Педагог-психолог
|
8 |
Логопедтің мүмкінідіктері шектеулі оқушыларды зерттеу, кеңес беру. |
Жыл бойы |
Логопед
|
9 |
Педагог-психологтың мүмкіндіктері шектеулі оқушылардың ата-аналарына кеңес беру. |
Жыл бойы |
Педагог-психолог
|
10 |
Әлеуметтік педагогтың мүмкіндіктері шектеулі оқушылардың ата-аналарына кеңес беру. |
Жыл бойы |
Әлеуметтік педагог |
11 |
Оқу жылы бойы өткізілетін сайыстарға, олимпиадаларға мүмкіндіктері шектеулі оқушылардың қатысуы. |
Жыл бойы |
Директордың орынбасары, пән мұғалімдері |
12 |
Мүмкіндіктері шектеулі оқушылардың жазғы демалысын ұйымдастыру. |
Мамыр, маусым-тамыз
|
Әлеуметтік педагог, сынып жетекшілері |
13 |
Мүмкіндіктері шектеулі оқушыларымен оқу жылы бойы жүргізілген жұмысты қорыту.
|
Мамыр, тамыз |
Директордың орынбасары, психолог, логопед, әлеуметтік педагог |
14 |
Мүмкіндіктері шектеулі оқушыларымен жүргізілетін жұмыс жоспарын құру. |
Мамыр, тамыз |
Директордың орынбасары, психолог, логопед, әлеуметтік педагог |