Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа № 12 города Кокшетау отдела образования по городу Кокшетау управления образования Акмолинской области"
"Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімі Кокшетау каласының № 12 жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Біз әлеуметтік желілерде

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Педагог-психологтың 2023-2024 оқу жылына жұмыс жоспары

 

«Бекітемін»

«№12 ОМ» директоры

_______ С.А. Шокимова

«__»______2023  ж

 

 

 

 

 

 

Педагог-психологтың 2023-2024 оқу жылына жұмыс жоспары

 

 

 

 

Педагог психолог:

Д.С. Байгожина

 

 

 

 

 

 

 

 

Психологиялық қызметтің мақсаты-білім алушыларды табысты оқыту, дамыту, әлеуметтендіру және кәсіптік білім беру траекториясын саналы түрде таңдауды қалыптастыру үшін психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік жағдайлар жасауға бағытталған психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүйелі ұйымдастыру.

Жұмыстың мақсаты: білім беру ортасының барлық субъектілерінің жеке мүмкіндіктері мен ерекшеліктеріне сәйкес толыққанды психологиялық тұлғалық дамуы үшін жағдай жасау.

Тапсырмалар:                              

  • Білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, білім беру ұйымдарында қолайлы әлеуметтік-психологиялық ахуал жасау;
  • Жеке тұлғаны дамытудың әр жас кезеңінде оқушылардың жеке және интеллектуалды дамуына ықпал ету, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
  • Білім алушыларға тез дамып келе жатқан ақпараттық қоғам жағдайында олардың сәтті әлеуметтенуіне психологиялық көмек көрсету;
  • Жеке тұлғаны психологиялық – педагогикалық зерттеу негізінде әрбір білім алушыға жеке көзқарасты қамтамасыз ету;
  • Оқушылар арасында әртүрлі әлеуметтік және психологиялық мәселелер бойынша уақтылы диагностика жүргізу;
  • Білім алушылардың психологиялық қиындықтары мен проблемаларын шешу бойынша психокоррекциялық жұмысты жүзеге асыру;
  • Ата – аналар мен мұғалімдерге психологиялық мәселелерді шешуде және оқу-тәрбие жұмысының оңтайлы әдістерін таңдауда консультативтік көмек көрсету;

Білім беру процесі субъектілерінің психологиялық – педагогикалық құзыреттілігін арттыру.

 

Қызмет субъектілері: оқушылар, ата-аналар немесе заңды өкілдер, мұғалімдер.

 

Жұмыс бағыттары: диагностикалық, түзету – дамыту, психологиялық – педагогикалық ағарту, кеңес беру, ұйымдастыру – әдістемелік (ҚР Білім Министрінің 25.08.2022 ж. №377 бұйрығына сәйкес)

 

 

 

Педагог-психологтың 2023-2024 оқу жылына жұмыс жоспары

 

Жоқ.

Іс-шаралар

Мақсатты топ

Мерзімдері

Есеп беру формасы

Жауапты

Орындау белгісі

Қыркүйек

I. Диагностикалық

1

 

Баланың мектепке баруға дайындығын бағалау (Семаго Н., Семаго М.)

- Керн-Иерассиканың мектептегі жетілу бағдарлау сынағы

1 А, 1 Б сыныбы

 

 

 

18-22 қыркүйек

 

 

 

Анықтама

 

 

 

Педагог – психолог, сынып жетекшілері

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу

2.

 

3.

Өзін-өзі бағалау деңгейін зерттеу («Баспалдақ» С.Г. Якобсон, В.Г. Щур

Мектеп мотивациясының деңгейін зерттеу

«Мектептің маған ұнайтыны».

1 А, 1 Б,  сыныбы

 

25-29

қыркүйек

Анықтама

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу

4.

«Ұжымдағы психологиялық ахуал» (Л.Г. Жедунова).

10-сынып

25-29

қыркүйек

 

Хаттама

Педагог – психолог, сынып жетекшілері

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу

II. Түзету және дамытушылық

1.

Бағдарлама бойынша арнайы сыныптармен жұмыс Локалова Н.П., «Кіші мектеп оқушыларының психологиялық дамуы бойынша 120 сабақ». (ПМПК қорытындысы бойынша жеке сабақтар)

3 Ж, 5 Е сынып

Бір ай ішінде

Сабақты дамыту

Педагог – психолог, сынып жетекшілері

Жеке жұмыс журналына белгілеу

2.

Топтық сабақ «Өз көзіммен және басқалардың көзімен»

10-сынып

25-29

қыркүйек

 

Хаттама

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Хаттамада, 10 сыныпты бейімдеу жөніндегі анықтамада белгі қою

3.

Жеке және топтық түзету сабақтары (сұрау бойынша).

1-11 сыныптар

Бір ай ішінде

Сабақты дамыту

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Жеке адамдар мен топтардың журналына белгілеу

III. Психологиялық-педагогикалық білім беру

1.

Ата-аналар жиналысы »Бірінші сынып оқушыларының бейімделуі

–балаңыздың өміріндегі жаңа кезең».

1 сынып

27 қыркүйек – 6 қазан

Хаттама

Педагог– психолог, сынып жетекшілері,

орынбасары BP мәліметтері бойынша

 

Жиналыс хаттамасында белгілеу

2.

Бейімделу процесін психологиялық қамтамасыз ету (сабаққа қатысу, бақылау)

1 сынып

 

Бір ай ішінде

Хаттама, отырыстың дамуы

Педагог  – психолог

Сабақ дәптеріне белгілеу

3.

Әлеуметтік желілердегі жарияланымдар

Ата-аналар, 1-11 сыныптар.

Бір ай ішінде

 

Көмек, талдау

Педагог  – психолог

Әлеуметтік желілерде жариялау

4.

Талап бойынша ата-аналар жиналысы (Ата-аналар академиясының жоспарына сәйкес)

1-11 сыныптар

Бір ай ішінде

Кездесуді дамыту

Педагог – психолог, сынып жетекшілері

Жұмыс журналында белгілеу

IV.Кеңес беру

1

 

Кеңес беру

(сұраныс бойынша)

Оқу процесіне қатысушылар

Бір ай ішінде

Хаттама

 

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Кеңес беру журналында белгілеу

2.

Бірінші сынып оқушыларының бейімделуі бойынша кеңестер

Оқушылар, ата-аналар, мұғалімдер

Бір ай ішінде

Хаттама

 

 

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Кеңес беру журналында белгілеу

В.Ұйымдастыру-әдістемелік

1.

Психологтың жұмысын жоспарлау

1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер

Бір ай ішінде

Жоспарлары

Педагог  – психолог

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу

2.

Мәліметтер базасын реттеу

1-11 сыныптар

Бір ай ішінде

Оқушылар тізімі

Педагог  – психолог

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу

3.

Оқушылармен жұмыс істеуге ата-ананың келісімін алу

1-11 сыныптар

Бір ай ішінде

Келісім

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Жиналыс хаттамаларынғы белгі

4.

Диагностикалық өңдеу

1,10 сыныптар

Бір ай ішінде

Хаттама

Педагог  – психолог

Диагностикалық хаттамаларда белгілеу

5.

Орындалған жұмыс журналдарын жүргізу

1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер

Бір ай ішінде

Журналдар

Педагог  – психолог

Жұмыс журналдарында белгілеу

6.

«Жас психологтар» психологиялық клуб құру

 

5-10 сыныптар

Бір ай ішінде

Қатысушылардың тізімдері

Педагог– психологтар

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу

 

7.

«Онлайн әлеуметтену үдерісінде кибербуллинг тәуекелдерін төмендету факторы ретінде Қазақстандық мектеп оқушыларының психикалық денсаулығын нығайту» жобасы аясында жұмыс

Педагог  – психологтар

4 қыркүйек

Есеп беру

Мұғалім – психолог,

Ш.Уалиханов атындағы университеттің педагогикалық зертханасының өкілі

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу

Қазан

I. Диагностикалық

1.

 

 

2.

Орта білім беруде оқушылардың бейімделу диагностикасы

Лусканова Н.Г. «Мектеп мотивациясын бағалау».

Дж.Мореноның социометриялық техникасы

5 сынып

16-20 қазан

Анықтама

Педагог – психолог, сынып жетекшілері

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу

3.

Мазасыздықтың экспресс диагностикасы

5 сынып

23-27 қазан

Анықтама

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу

4.

 

 

«Оқу мотивациясы және оқуға эмоционалды қатынас» (модификациясы А.Д. Андреев).

10-сынып

9-13 қазан

Анықтама

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу

II. Түзету және дамытушылық

1.

Бағдарлама бойынша арнайы сыныптармен жұмыс Локалова Н.П., «Кіші мектеп оқушыларының психологиялық дамуындағы 120 сабақ» (ПМПК қорытындысы негізіндегі жеке сабақтар)

3 Ж сыныбы

Бір ай ішінде

Сабақтың әзірлемелері

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Жеке жұмыс журналына белгілеу

2.

Топтық сабақ «Бірге жүру қызық».

1 сыныптар

2-13 қазан

Сабақты дамыту

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Топтық жұмыс журналына белгілеу

3.

Топтық сабақ «Енді біз бесінші сыныппыз / Жанымның бұлақтары»

5-сыныптар

23-27 қазан

Сабақты дамыту

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Топтық жұмыс журналында, бейімделу куәлігінде белгілеу

4.

Диагностикалық нәтижелер негізінде түзету (сұраныс бойынша)

5,10 сыныптар

Бір ай ішінде

Сабақтар мен бағдарламаларды әзірлеу

Педагог  – психолог

Жеке жұмыс журналына белгілеу

5.

Жеке және топтық түзету сабақтары (талап бойынша).

1-11 сыныптар

Бір ай ішінде

Сабақты дамыту

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Жұмыс журналында белгілеу

 

III. Психологиялық-педагогикалық білім беру

1.

Ата-аналар жиналысы «Бесінші сынып оқушыларының бейімделу ерекшеліктері».

 

5-сыныптар

30 қазан – 3 қараша

Хаттама,

кездесуді дамыту

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Білім беру жұмысының журналына белгі қою

2.

Талап бойынша ата-аналар жиналысы (Ата-аналар академиясының жоспарына сәйкес)

1-11 сыныптар

Бір ай ішінде

Кездесуді дамыту

Мұғалім – психолог, сынып жетекшілері

Білім беру жұмысының журналына белгі қою

3.

ҚА және ҰБТ-ға психологиялық дайындық (жоспар бойынша сабақтар)

11 сынып, ата-аналар, мұғалімдер

Бір ай ішінде

Сабақтың әзірлемелері

Педагог-психолог, сынып жетекшісі

Топтық жұмыс журналында белгілеу

4.

Бейімделу процесін психологиялық қамтамасыз ету (сабаққа қатысу, бақылау)

5 сынып

 

Бір ай ішінде

Көмек, талдау

Мұғалім – психолог, сынып жетекшілері

 

Сабақ дәптеріне белгілеу

IV.Кеңес беру

1.

Орта мектепте оқитын студенттерге кеңес беру

Оқу процесіне қатысушылар

Бір ай ішінде

Хаттама

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

 

Кеңес беру журналында белгілеу

2.

Бейімделу бойынша кеңестер (диагностикалық нәтижелер негізінде)

5,10 сыныптар, мұғалімдер, ата-аналар

Бір ай ішінде

Протокол

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

 

Кеңес беру журналында белгілеу

3.

Сұраныс бойынша консультациялар

1 -11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер

 

Хаттама

Педагог – психолог, сынып жетекшілері

 

Кеңес беру журналында белгілеу

В.Ұйымдастыру-әдістемелік

1.

Орындалған бейімдеу жұмыстарын талдау

5,10 сыныптар

Бір ай ішінде

Анықтама

Педагог  – психолог

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу

2.

Диагностикалық өңдеу

5,10 сыныптар

Бір ай ішінде

Хаттама

Педагог  – психолог

Диагностикалық есепте белгілеу

3.

Орындалған жұмыс журналдарын жүргізу

1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер

Бір ай ішінде

Журналдар

Педагог  – психолог

Журналдарда белгілеу

4.

Стендтік ақпаратты, әлеуметтік желілердегі жарияланымдарды толықтыру

1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер

 

Бір ай ішінде

Жарияланымдар

Педагог  – психолог

Жарияланымдар

5.

«Жас психологтар» психологиялық клубының жұмысы (оқу жылына жоспарлау жұмысы)

5-10 сыныптар

Бір ай ішінде

Жоспар

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу

6.

«Қазақстандық мектеп оқушыларының психикалық денсаулығын нығайту кибербуллинг тәуекелдерін төмендету факторы ретінде...» жобасы аясындағы жұмыс.

3-11 сыныптар

Бір ай ішінде

Есеп беру

Оқытушы – психолог, Ш.Уалиханов атындағы университеттің педагогикалық зертханасының өкілдері

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу

Қараша

I. Диагностикалық

1.

Әдістерді қолдана отырып, танымдық процестерді зерттеу:

«Жад түрін анықтау»«Логикалық жадыны зерттеу», «Қарапайым ұқсастықтар», «Артық нәрсені жою»;

«Қателерді түзету», «Мағыналық жады», «Жіктеу», «Маңызды белгілерді анықтау».

2-4 сыныптар

 

 

 

 

6-17 қараша

Хаттамалар

 

 

 

 

 

 

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу

2.

Оқушылардың аутодеструктивті мінез-құлқының диагностикасы.

 

 

6-11 сыныптар

13-24 қараша

Хаттамалар

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу

3.

Тұлғааралық қатынастарды диагностикалау әдістерін қолдану:

- Социометрия Дж.Морено

- «Ұжымдағы психологиялық ахуал» әдістемесі (Л.Г. Жедунова)

 

 

2-7 сыныптар.

 

8-9 сыныптар

20-30 қараша

Хаттамалар

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу

II. Түзету және дамытушылық

1.

Топтық сабақ «Менің эмоцияларым мен сезімдерім»

Педагогикалық ұжым

қарашаның 13-і

Сабақты дамыту

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Топтық жұмысты тіркеу журналына белгілеу

2.

Бағдарлама бойынша арнайы сыныптармен жұмыс Локалова Н.П., «Кіші мектеп оқушыларының психологиялық дамуындағы 120 сабақ» (ПМПК қорытындысы негізіндегі жеке сабақтар)

 3Ж сыныптары

Бір ай ішінде

Сабақтың әзірлемелері

Мұғалім – психолог, сынып жетекшілері

Жеке жұмыс журналына белгілеу

3.

Тұлғааралық қарым-қатынасқа ойын тренингі

6 сынып

20-24 қараша

Сабақты дамыту

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Топтық жұмыс журналында белгілеу

4.

Олимпиада / қабілетті оқушылармен оқыту

 

5-7 сыныптар

Бір ай ішінде

Сабақты дамыту

Педагог   – психолог, сынып жетекшілері

Күнделікті жұмыс журналында белгілеу

5.

Диагностикалық нәтижелер негізінде түзету (сұраныс бойынша)

2-11 сыныптар

Бір ай ішінде

 

Сабақтар мен бағдарламаларды әзірлеу

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Журналға жеке белгілеу  және топтық жұмыс

6.

Танымдық процестерді түзету

(ПМПК қорытындылары бойынша жеке сабақтар)

Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар

Бір ай ішінде

Сабақ бағдарламасы

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Жеке жұмыс журналына белгілеу

III. Психологиялық-педагогикалық білім беру

1.

Топтық сабақ «Мен сені сүйемін өмір» / «Әрқашан таңдау бар»

7-8 сыныптар

27 қараша – 14 желтоқсан

Сабақтың әзірлемелері

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Топтық жұмыс журналында белгілеу

2.

Емтихан мен ҰБТ-ға психологиялық дайындық (жоспар бойынша сабақтар)

11-сынып

Бір жыл ішінде

Сабақтың әзірлемелері

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Топтық жұмыс журналында белгілеу

3.

Талап бойынша ата-аналар жиналысы

1-11 сыныптар

Бір ай ішінде

Хаттама, отырыстың дамуы

Педаогог  – психолог, аға жетекші, ТЖ жөніндегі орынбасары

Білім беру жұмысының журналына белгі қою

4.

«Жас психологтар» психологиялық клубының жұмысы (жоспар бойынша)

5-10 сыныптар

20-30 қараша

Сабақты дамыту

педагог – психолог, сынып жетекшілері

Күнделікті жұмыс журналында белгілеу

IV.Кеңес беру

1.

Орта мектепте оқитын студенттерге кеңес беру

Оқу процесіне қатысушылар

Бір ай ішінде

Хаттама

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Кеңес беру журналында белгілеу

2.

Кеңес беру

(сұраныс бойынша)

Оқу процесіне қатысушылар

Бір ай ішінде

Хаттама

Педагог – психолог

Кеңес беру журналында белгілеу

3.

Диагностикалық нәтижелер бойынша кеңес беру

2 – 11 сыныптар, мұғалімдер, ата-аналар

 

Бір ай ішінде

Хаттама

Педагог  – психолог

Кеңес беру журналында белгілеу

В.Ұйымдастыру-әдістемелік

1.

Әлеуметтік желілерде психологиялық парақшаны жүргізу

1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер

Қараша

Жарияланымдар

Педагог  – психолог

Жарияланымдар

2.

Диагностикалық өңдеу

2-11 сыныптар

Бір ай ішінде

Хаттама

Педагог  – психолог

Диагностикалық есепте белгілеу

3.

Орындалған жұмыс журналдарын жүргізу

1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер

Бір ай ішінде

Журналдар

Педагог  – психолог

Журналдарда белгілеу

4.

«Қазақстандық мектеп оқушыларының психикалық денсаулығын нығайту кибербуллинг тәуекелдерін төмендету факторы ретінде...» жобасы аясындағы жұмыс.

3-11 сыныптар

Бір ай ішінде

Есеп беру

Оқытушы – психолог, Ш.Уалиханов атындағы университеттің педагогикалық зертханасының өкілдері

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу

Желтоқсан

I. Диагностикалық

1.

Оқу мотивациясын зерттеу

«Мектеп мотивациясының деңгейін бағалау» Н.Г. Лусканова сауалнамасы бойынша

2-4 сыныптар

 

 

 

4-15 желтоқсан

Хаттама

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу

2.

 

 

 

       3.

Резапкина Г.В. өзгерткен «Ойлау түрі» онлайн тесті /

 

-Мектеп оқушыларының қабілеттерін диагностикалау және кәсіптік бағдар беру(Qabilet онлайн диагностикалық қызметі)

Қабілетті оқушылар

6-8 сыныптар

4-5 сыныптар

12-22 желтоқсан

 

Бір ай ішінде

Анықтама

 

 

Есеп беру

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу

4.

Бірінші сынып оқушыларының бейімделуін қайталап зерттеу (бейімделу деңгейі төмен)әдістері бойыншаКерн – Жирассек мектептің жетілуіне бағдарлау тесті, «Мектеп мотивациясының деңгейін бағалау» сауалнамасы Н.Г. Лусканова

 

1 сынып

11-14 желтоқсан

Анықтама

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу

II. Түзету және дамытушылық

1.

Бағдарлама бойынша арнайы сыныптармен жұмыс Локалова Н.П., «Кіші мектеп оқушыларының психологиялық дамуындағы 120 сабақ» (ПМПК қорытындысы негізіндегі жеке сабақтар)

3 Ж, 5E сыныптары

Бір ай ішінде

Сабақтың әзірлемелері

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Жеке жұмыс журналына белгілеу

2.

«Танымдық қабілетін дамыту

кіші мектеп оқушыларының қабілеттері»

2-3 сыныптар

Бір ай ішінде

Сабақ бағдарламасы

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Топтық жұмыс журналында белгілеу

3.

Диагностикалық нәтижелер негізінде түзету (сұраныс бойынша)

2-4 сыныптар

Бір ай ішінде

Сабақтар мен бағдарламаларды әзірлеу

Педагог  – психолог

Жеке жұмыс журналында белгілеу

4.

Танымдық процестерді түзету

(ПМПК қорытындылары бойынша жеке сабақтар)

Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар

Бір ай ішінде

Сабақ бағдарламасы

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Жеке жұмыс журналына белгілеу

III. Психологиялық-педагогикалық білім беру

1.

Топтық сабақ «Мен сені сүйемін өмір» / «Әрқашан таңдау бар»

9-11 сыныптар

1-14 желтоқсан

Сабақтың әзірлемелері

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Топтық жұмыс журналында белгілеу

2.

ӘА және ҰБТ-ға психологиялық дайындық (жоспар бойынша сабақтар)

11 сынып

Бір ай ішінде

Сабақты дамыту

педагог – психолог, сынып жетекшілері

Топтық жұмыс журналында белгілеу

3.

Талап бойынша ата-аналар жиналысы

1-11 сыныптар

Бір ай ішінде

Хаттама, сабақты дамыту

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Білім беру жұмысының журналына белгі қою

4.

«Жас психологтар» психологиялық клубының жұмысы (жоспар бойынша)

5-10 сыныптар

19-22 желтоқсан

Сабақты дамыту

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Күнделікті жұмыс журналында белгілеу

IV.Кеңес беру

1.

Орта мектепте оқитын студенттерге кеңес беру

Оқу процесіне қатысушылар

Бір ай ішінде

Хаттама

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Кеңес беру журналында белгілеу

2.

Кеңес беру

(сұраныс бойынша)

Оқу процесіне қатысушылар

 

Бір ай ішінде

Хаттама

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Кеңес беру журналында белгілеу

3.

Диагностикалық нәтижелер бойынша кеңес беру

2 – 11 сыныптар, мұғалімдер, ата-аналар

Бір ай ішінде

 

Хаттама

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Кеңес беру журналында белгілеу

В.Ұйымдастыру-әдістемелік

1.

Әлеуметтік желілерде психологиялық парақшаны жүргізу

1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер

Бір ай ішінде

Жарияланымдар

Педагог  – психолог

Жарияланымдар

2.

Орындалған жұмыс журналдарын жүргізу

1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер

Бір ай ішінде

Журналдар

Педагог  – психолог

Журналдарда белгілеу

3.

Атқарылған жұмыстар туралы хаттамалар мен анықтамаларды толтыру.

1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер

Бір ай ішінде

Сертификаттар, хаттамалар

Педагог  – психолог

Хаттамаларда, сертификаттарда таңбалау

4.

1 жартыжылдық жұмысының қорытындысын шығару

1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер

Айдың соңында

Есептер

Педагог – психолог

Тоқсандық есепте белгілеу

5.

«Қазақстандық мектеп оқушыларының психикалық денсаулығын нығайту кибербуллинг тәуекелдерін төмендету факторы ретінде...» жобасы аясындағы жұмыс.

3-11 сыныптар

Бір ай ішінде

Есеп беру

Педагог  – психолог, Ш.Уалиханов атындағы университеттің педагогикалық зертханасының өкілдері

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу

Қаңтар

I. Диагностикалық

1.

О.Л.Гончарова мұғалімдерінің эмоционалды күйіп қалуының экспресс-диагностикасы

Педагогикалық ұжым

3-12 қаңтар

Анықтама

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу

2.

Қабылдаудың жетекші арнасын анықтау диагностикасы (С. Ефремцев бойынша тест)

5-8 сыныптар

15-26 қаңтар

Протоколдар

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу

3.

«Қазақстандық мектеп оқушыларының психикалық денсаулығын нығайту кибербуллинг тәуекелдерін төмендету факторы ретінде...» бағдарламасы аясында диагностика.

5-11 сыныптар

Бір ай ішінде

Есеп беру

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу

II. Түзету және дамытушылық

1.

Топтық сабақ «Табысты ұстаз»

Педагогикалық ұжым

3-5 қаңтар

Сабақты дамыту

 

Педагог  – психолог

Күнделікті жұмыс журналында белгілеу

2.

Бағдарлама бойынша арнайы сыныптармен жұмыс Локалова Н.П., «Кіші мектеп оқушыларының психологиялық дамуындағы 120 сабақ» (ПМПК қорытындысы негізіндегі жеке сабақтар)

3 Ж, 5 E сыныбы

Бір ай ішінде

Сабақтың әзірлемелері

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Жеке жұмыс журналына белгілеу

3.

Топтық сабақтар бағдарламасы бойынша «Танымдық қабілетін дамыту

кіші мектеп оқушыларының қабілеттері»

( талап бойынша)

2-3 сыныптар

кезінде

айлар

Сабақ бағдарламасы

Педагог – психолог, сынып жетекшілері

Топтық жұмыс журналында белгілеу

4.

Жеке өсу тренингі

Қабілетті 5-8 сынып оқушыларымен.

 

22-26 қаңтар

Сабақты дамыту

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Жеке жұмыс журналында белгілеу

5.

Танымдық процестерді түзету

(ПМПК қорытындылары бойынша жеке сабақтар)

Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар

Бір ай ішінде

Сабақ бағдарламасы

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Жеке жұмыс журналына белгілеу

6.

Диагностикалық нәтижелер негізінде түзету (сұраныс бойынша)

 

5-6 сыныптар

Бір ай ішінде

Сабақ бағдарламасы

Педагог – психолог, сынып жетекшілері

Жеке жұмыс журналына белгілеу

III. Психологиялық-педагогикалық білім беру

1.

«Төзімді тұлға» бағдарламасы бойынша топтық сабақтар

7-10 сыныптар

15-26 қаңтар

Сабақтың әзірлемелері

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Топтық жұмыс журналында белгілеу

2.

Топтық сабақ «Дос іздеймін»

5-6 сыныптар

22-31 қаңтар

Сабақты дамыту

педагог – психолог, сынып жетекшілері

Топтық жұмыс журналында белгілеңіз

3.

ӘА және ҰБТ-ға психологиялық дайындық (жоспар бойынша сабақтар)

11 сынып

Бір ай ішінде

Сабақты дамыту

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Топтық жұмыс журналында белгілеу

4.

Талап бойынша ата-аналар жиналысы.

1-11 сыныптар

Бір ай ішінде

Хаттама

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Білім беру жұмысының журналына белгі қою

5.

«Жас психологтар» психологиялық клубының жұмысы (жоспар бойынша)

5-10 сыныптар

22-26 қаңтар

Сабақты дамыту

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Күнделікті жұмыс журналында белгілеу

 

 

IV.Кеңес беру

1

«Психологиялық қолдау тобында» (GPS) орта мектептің мүшелері болып табылатын студенттерге кеңес беру

Оқу процесіне қатысушылар

 

Бір ай ішінде

Хаттама

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Кеңес беру журналында белгілеу

2.

Кеңес беру

(сұраныс бойынша)

Оқу процесіне қатысушылар

Бір ай ішінде

Хаттама

Педаагог  – психолог, сынып жетекшілері

Кеңес беру журналында белгілеу

3.

Диагностикалық нәтижелер бойынша кеңес беру

2 – 11 сыныптар, мұғалімдер, ата-аналар

Бір ай ішінде

Хаттама

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Кеңес беру журналында белгілеу

В.Ұйымдастыру-әдістемелік

1.

Әлеуметтік желілерде психологиялық парақшаны жүргізу

1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер

Бір ай ішінде

Жарияланымдар

Педагог  – психолог

Жарияланымдар

2.

Орындалған жұмыс журналдарын жүргізу

1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер

Бір ай ішінде

Журналдар

Педагог  – психолог

Журналдарда белгілеу

3.

Атқарылған жұмыстар туралы хаттамалар мен анықтамаларды толтыру.

1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер

Бір ай ішінде

Сертификаттар, хаттамалар

Педагог  – психолог

Сертификаттарда, хаттамаларда таңбалау.

Ақпан

I. Диагностикалық

1.

Эмоциялық сфераның диагностикасы

«Кактус» проекциялық әдісін қолдану

2-3 сыныптар.

5-16 ақпан

Хаттамалар

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу

2.

Климовтың «Мүдделер картасы» әдісі арқылы кәсіби қызығушылықтарды диагностикалау

9-11 сыныптар

22 қаңтар – 2 ақпан

Хаттамалар

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу

3.

Сұраныс бойынша диагностика

 

Оқу процесіне қатысушылар

Бір ай ішінде

Анықтама, хаттама

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу

II. Түзету және дамытушылық

1.

Бағдарлама бойынша арнайы сыныптармен жұмыс Локалова Н.П., «Кіші мектеп оқушыларының психологиялық дамуындағы 120 сабақ» (ПМПК қорытындыларына негізделген жеке сабақтар).

3 Ж, 5 E сыныбы.

Бір ай ішінде

Сабақтың әзірлемелері

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Жеке жұмыс журналына белгілеу

2.

Жеке өсу тренингі

Қабілетті 5-8 сынып оқушыларымен.

5-9 ақпан

Сабақты дамыту

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Топтық жұмыс журналында белгілеу

3.

Танымдық процестерді түзету

(ПМПК қорытындылары бойынша жеке сабақтар)

Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар

Бір ай ішінде

Сабақ бағдарламасы

Мұғалім – психолог, сынып жетекшілері

Жеке жұмыс журналында белгілеу

4.

Диагностикалық нәтижелер негізінде түзету (сұраныс бойынша)

 

2-3 сыныптар

Бір ай ішінде

Сабақ бағдарламасы

 

Мұғалім – психолог, сынып жетекшілері

Жеке жұмыс журналында белгілеу

III. Психологиялық-педагогикалық білім беру

1.

Топтық сабақ «Қорқыту/кибербуллинг. Өзіңізді қалай қорғауға болады?

5-10 сыныптар

12-24 ақпан

Сабақты дамыту

Педагог – психолог, сынып жетекшілері

Топтық жұмыс журналында белгілеу

2.

ӘА және ҰБТ-ға психологиялық дайындық (жоспар бойынша сабақтар)

11 сынып

Бір ай ішінде

Сабақты дамыту

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Топтық жұмыс журналында белгілеу

3.

Талап бойынша ата-аналар жиналысы.

1-11 сыныптар

Бір ай ішінде

Хаттама, отырыстың дамуы

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Білім беру жұмысының журналына белгі қою

4.

«Жас психологтар» психологиялық клубының жұмысы (жоспар бойынша)

5-10 сыныптар

19-23 ақпан

Сабақты дамыту

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Күнделікті жұмыс журналында белгілеу

IV.Кеңес беру

1.

«Мамандық – мамандық» бойынша кеңес беру

9, 11 сыныптар

Бір ай ішінде

Хаттама

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Кеңес беру журналында белгілеу

2.

Жоғары мектеп және мемлекеттік PS мүшелері болып табылатын студенттерге кеңес беру

Оқу процесіне қатысушылар

Бір ай ішінде

Хаттама

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Кеңес беру журналында белгілеу

3.

Кеңес беру

(сұраныс бойынша)

Оқу процесіне қатысушылар

Бір ай ішінде

Хаттама

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Кеңес беру журналында белгілеу

4.

Диагностикалық нәтижелер бойынша кеңес беру

2 – 11 сыныптар, мұғалімдер, ата-аналар

 

Бір ай ішінде

Хаттама

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Кеңес беру журналында белгілеу

В.Ұйымдастыру-әдістемелік

1.

Әлеуметтік желілерде психологиялық парақшаны жүргізу

1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер

Бір ай ішінде

Жарияланымдар

Педагог  – психолог

Жарияланымдар

2.

Орындалған жұмыс журналдарын жүргізу

1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер

Бір ай ішінде

Журналдар

Педагог  – психолог

Журналдарда белгілеу

3.

Атқарылған жұмыстар бойынша хаттамалар, анықтамалар, есептерді толтыру.

1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер

Бір ай ішінде

Сертификаттар, хаттамалар

Педагог  – психолог

Хаттамаларда, сертификаттарда таңбалау

4.

«Қазақстандық мектеп оқушыларының психикалық денсаулығын нығайту кибербуллинг тәуекелдерін төмендету факторы ретінде...» жобасы аясындағы жұмыс.

3-11 сыныптар

Бір ай ішінде

Есеп беру

Оқытушы – психолог, Ш.Уалиханов атындағы университеттің педагогикалық зертханасының өкілдері

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу

Наурыз

I. Диагностикалық

1.

«Психологиялық қолдау тобының» қайталама диагностикасы

Эйзенктің «Психикалық күйлердің өзін-өзі бағалауы» сауалнамасы бойынша

«Психологиялық қолдау тобы»

4-15 наурыз

Хаттама

Мұғалім – психолог, сынып жетекшілері

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу

2.

Мазасыздықты қайта диагностикалау

Philips сауалнамасына сәйкес

5 сынып

11-15 наурыз

Хаттама

Педагог – психолог, сынып жетекшілері

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу

3.

Сұраныс бойынша диагностика

1-11 сыныптар

Бір ай ішінде

Хаттама

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілец

II. Түзету және дамытушылық

1.

Бағдарлама бойынша арнайы сыныптармен жұмысЛокалова Н.П., «Кіші мектеп оқушыларының психологиялық дамуындағы 120 сабақ» (ПМПК қорытындысы негізіндегі жеке сабақтар)

3 Ж, 5 E сыныптары

Бір ай ішінде

Сабақтың әзірлемелері

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Жеке жұмыс журналында белгілеу

2.

Танымдық процестерді түзету

(ПМПК қорытындылары бойынша жеке сабақтар)

Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар.

Бір ай ішінде

Сабақ бағдарламасы

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Жеке жұмыс журналында белгілеу

3.

Эмоционалды сфераны түзету

(диагностикалық нәтижелер негізінде, сұраныс бойынша)

5 сынып

Бір ай ішінде

Сабақ бағдарламасы

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Жеке жұмыс журналында белгілеу

 

 

III.Психологиялық-педагогикалық білім беру

1.

ҚА және ҰБТ-ға психологиялық дайындық (жоспар бойынша сабақтар)

11 сынып

Бір ай ішінде

Сабақты дамыту

Педагог – психолог, сынып жетекшілері

 

Топтық жұмыс журналында белгілеу

2.

Талап бойынша ата-аналар жиналысы.

1-11 сыныптар

Бір ай ішінде

Хаттама

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Білім беру жұмысының журналына белгі қою

3.

«Жас психологтар» психологиялық клубының жұмысы (жоспар бойынша)

5-10 сыныптар

11-15 наурыз

Сабақты дамыту

 

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Күнделікті жұмыс журналында белгілеу

IV.Кеңес беру

1.

«Мамандық – мамандық» бойынша кеңес беру

9, 11 сыныптар

Бір ай ішінде

Хаттама 

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Кеңес беру журналында белгілеу

2.

Жоғары мектеп және мемлекеттік PS мүшелері болып табылатын студенттерге кеңес беру

Оқу процесіне қатысушылар

Бір ай ішінде

Хаттама

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Кеңес беру журналында белгілеу

3.

Кеңес беру

(сұраныс бойынша)

Оқу процесіне қатысушылар

Бір ай ішінде

Хаттама

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Кеңес беру журналында белгілеу

4.

Диагностикалық нәтижелер бойынша кеңес беру

5-сынып, мұғалімдер, ата-аналар

Бір ай ішінде

Хаттама

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Кеңес беру журналында белгілеу

В.Ұйымдастыру-әдістемелік

1.

Әлеуметтік желілерде психологиялық парақшаны жүргізу

1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер

Бір ай ішінде

Жарияланымдар

Педагог  – психолог

Жарияланымдар

2.

Орындалған жұмыс журналдарын жүргізу

1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер

Бір ай ішінде

Журналдар

Педагог  – психолог

Журналдарда белгілеу

3.

Атқарылған жұмыстар бойынша хаттамалар, анықтамалар, есептерді толтыру.

1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер

Бір ай ішінде

Сертификаттар, хаттамалар

Педагог  – психолог

Хаттамаларда, сертификаттарда таңбалау

4.

Стенд туралы ақпаратты толықтыру

1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер

Көктемгі демалыс кезінде

ақпарат

Педагог  – психолог

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу

5.

«Қазақстандық мектеп оқушыларының психикалық денсаулығын нығайту кибербуллинг тәуекелдерін төмендету факторы ретінде...» жобасы аясындағы жұмыс.

3-11 сыныптар

Бір ай ішінде

Есеп беру

Оқытушы – психолог, Ш.Уалиханов атындағы университеттің педагогикалық зертханасының өкілдері

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу

Сәуір

I. Диагностикалық

1.

Әдіс-тәсілдер арқылы 4-сынып оқушыларының сабақтастық диагностикасы:

сауалнама

«Мектеп мотивациясының деңгейін бағалау» Н.Г. Лусканова,

«Мектептегі сезім» сауалнамасы.

 

4 сынып

8-12 сәуір

Анықтама

Педагог – психолог, сынып жетекшілері

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу

2.

Эмоциялық сфераның диагностикасы

Эйзенктің «Психикалық күйлердің өзін-өзі бағалауы» сауалнамасы бойынша

11-сынып

 

15-26 сәуір

Хаттама

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу

3.

Сұраныс бойынша диагностика

1-11 сыныптар

Бір ай ішінде

Хаттама

Мұғалім – психолог, сынып жетекшілері

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу

II. Түзету және дамытушылық

1.

Бағдарлама бойынша арнайы сыныптармен жұмыс Локалова Н.П., «Кіші мектеп оқушыларының психологиялық дамуындағы 120 сабақ» (ПМПК қорытындысы негізіндегі жеке сабақтар)

3 Ж, 5 E сыныптары

Бір ай ішінде

 

Сабақтың әзірлемелері

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Жеке жұмыс журналында белгілеу

2.

Топтық сабақ «Бесінші сыныпқа баратын уақыт келді»

4 сынып

Бір ай ішінде

 

Сабақты дамыту

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Топтық жұмыс журналына белгілеу

3.

Танымдық процестерді түзету

(ПМПК қорытындылары бойынша жеке сабақтар)

Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар

Бір ай ішінде

Сабақ бағдарламасы

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Жеке жұмыс журналында белгілеу

4.

Диагностикалық нәтижелер негізінде түзету (сұраныс бойынша)

4, 11 сыныптар

Бір ай ішінде

Сабақ бағдарламасы

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Жеке жұмыс журналында белгілеу

5.

Сұраныс бойынша түзету

1-11 сыныптар

Бір ай ішінде

Іс-әрекетті дамыту

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Жеке жұмыс журналында белгілеу

III.Психологиялық-педагогикалық білім беру

1.

ӘА және ҰБТ-ға психологиялық дайындық (жоспар бойынша сабақтар)

11 сынып, ата-аналар, мұғалімдер

Бір ай ішінде

Сабақты дамыту

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Топтық жұмыс журналында белгілеңіз

2.

Талап бойынша ата-аналар жиналысы.

1-11 сыныптар

Бір ай ішінде

Хаттама

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Білім беру жұмысының журналына белгі қою

3.

«Жас психологтар» психологиялық клубының жұмысы (жоспар бойынша)

5-10 сыныптар

22-26 сәуір

Сабақты дамыту

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Күнделікті жұмыс журналында белгілеу

IV.Кеңес беру

1.

«Мамандық – мамандық» бойынша кеңес беру

9, 11 сыныптар

Бір ай ішінде

Хаттама

Мұғалім – психолог, сынып жетекшілері

Кеңес беру журналында белгілеу

2.

Жоғары мектеп және мемлекеттік PS мүшелері болып табылатын студенттерге кеңес беру

Оқу процесіне қатысушылар

Бір ай ішінде

Хаттама

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Кеңес беру журналында белгілеу

3.

Кеңес беру

(сұраныс бойынша)

Оқу процесіне қатысушылар

Бір ай ішінде

Хаттама

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Кеңес беру журналында белгілеу

4.

Диагностикалық нәтижелер бойынша кеңес беру

4,11 сыныптар, мұғалімдер, ата-аналар

Бір ай ішінде

Хаттама

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Кеңес беру журналында белгілеу

В.Ұйымдастыру-әдістемелік

1.

Әлеуметтік желілерде психологиялық парақшаны жүргізу

1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер

Бір ай ішінде

Жарияланымдар

Педагог  – психолог

Жарияланымдар

2.

Орындалған жұмыс журналдарын жүргізу

1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер

Бір ай ішінде

Журналдар

Педагог  – психолог

Журналдарда белгілеу

3.

Атқарылған жұмыстар туралы хаттамалар мен анықтамаларды толтыру.

1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер

Бір ай ішінде

Сертификаттар, хаттамалар

Педагог  – психолог

Хаттамаларда, сертификаттарда таңбалау

4.

«Қазақстандық мектеп оқушыларының психикалық денсаулығын нығайту кибербуллинг тәуекелдерін төмендету факторы ретінде...» жобасы аясындағы жұмыс.

3-11 сыныптар

Бір ай ішінде

Есеп беру

Педагог  – психолог

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу

Мамыр

I. Диагностикалық

1.

«Емтиханға психологиялық дайындық» сауалнамасы

9,11 сыныптар

13-17 мамыр

Анықтама

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу

2.

Сұраныс бойынша диагностика

1-11 сыныптар

Бір ай ішінде

Протокол

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу

II. Түзету және дамытушылық

1.

Бағдарлама бойынша арнайы сыныптармен жұмысЛокалова Н.П., «Кіші мектеп оқушыларының психологиялық дамуындағы 120 сабақ»

(ПМПК қорытындысы бойынша жеке сабақтар)

1,3 бағалар

Бір ай ішінде

 

Сабақтың әзірлемелері

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Жеке жұмыс журналында белгілеу

2.

Сұраныс бойынша түзету

1-11 сыныптар

Бір ай ішінде

Бағдарлама, сабақты дамыту

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Жеке жұмыс журналында белгілеу

3.

Танымдық процестерді түзету

(ПМПК қорытындылары бойынша жеке сабақтар)

Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар

Бір ай ішінде

Сабақ бағдарламасы

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Жеке жұмыс журналында белгілеу

III.Психологиялық-педагогикалық білім беру

1.

«Емтиханға дайындық» топтық сабақ

9,11 сыныптар

13-17 мамыр

Сабақты дамыту

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Топтық жұмыс журналында белгілеу

2.

Ата-аналар жиналысы «Жасөспірімді емтиханға дайындау кезінде ата-аналарға психологиялық көмек»

9 және 11 сынып ата-аналары

22-31 мамыр

Жиналыстың хаттамалары, табыстары

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Білім беру жұмысының журналына белгі қою

3.

Талап бойынша ата-аналар жиналысы.

1-11 сыныптар

Бір ай ішінде

Хаттама

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Білім беру жұмысының журналына белгі қою

4.

«Жас психологтар» психологиялық клубының жұмысы (жоспар бойынша)

5-10 сыныптар

13-17 мамыр

Сабақты дамыту

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Күнделікті жұмыс журналында белгілеу

IV.Кеңес беру

1.

«Мамандық – мамандық» кеңесі

9, 11 сыныптар

Бір ай ішінде

Хаттама

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Кеңес беру журналында белгілеу

2.

Жоғары мектеп және мемлекеттік PS мүшелері болып табылатын студенттерге кеңес беру

Оқу процесіне қатысушылар

Бір ай ішінде

Хаттама

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Кеңес беру журналында белгілеу

3.

Кеңес беру

(сұраныс бойынша)

Тәрбие ісіне қатысушылар Процесс

Бір ай ішінде

Хаттама

Педагог – психолог, сынып жетекшілері

Кеңес беру журналында белгілеу

4.

Диагностикалық нәтижелер бойынша кеңес беру

9,11 сыныптар, мұғалімдер, ата-аналар

Бір ай ішінде

Хаттама

Педагог  – психолог, сынып жетекшілері

Кеңес беру журналында белгілеу

В.Ұйымдастыру-әдістемелік

1.

Орындалған жұмыс журналдарын жүргізу

1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер

Бір ай ішінде

Жарияланымдар

Педагог  – психолог

Журналдарда белгілеу

2.

Атқарылған жұмыстар туралы хаттамалар мен анықтамаларды толтыру.

1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер

Бір ай ішінде

Сертификаттар, хаттамалар

Педагог  – психолог

Хаттамаларда, сертификаттарда таңбалау

3.

2 жартыжылдықтағы жұмысты қорытындылау

1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер

Айдың соңында

Есеп беру

Педагог  – психолог

Жыл бойынша талдауда белгілеу

4.

Оқу жылының аналитикалық есебі

1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер

Айдың соңында

Анықтама

Педагог  – психолог

Жыл бойынша талдауда белгілеу

5.

«Қазақстандық мектеп оқушыларының психикалық денсаулығын нығайту кибербуллинг тәуекелдерін төмендету факторы ретінде...» жобасы аясындағы жұмыс.

3-11 сыныптар

Бір ай ішінде

Жылдық есеп

 

 

Педагог  – психолог

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу

6.

«Жас психологтар» психологиялық клубының жұмысы (жыл қорытындысын шығару)

5-10 сыныптар

27-31 мамыр

Есеп беру

Педагог  – психолог

Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу

               

 

Жаңартылған күні: 10.02.2024 23:00
Құрылған күні: 11.02.2024 16:57

Текст