«Бекітемін»
«№12 ОМ» директоры
_______ С.А. Шокимова
«__»______2023 ж
Педагог-психологтың 2023-2024 оқу жылына жұмыс жоспары
Педагог психолог:
Д.С. Байгожина
Психологиялық қызметтің мақсаты-білім алушыларды табысты оқыту, дамыту, әлеуметтендіру және кәсіптік білім беру траекториясын саналы түрде таңдауды қалыптастыру үшін психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік жағдайлар жасауға бағытталған психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүйелі ұйымдастыру.
Жұмыстың мақсаты: білім беру ортасының барлық субъектілерінің жеке мүмкіндіктері мен ерекшеліктеріне сәйкес толыққанды психологиялық тұлғалық дамуы үшін жағдай жасау.
Тапсырмалар:
Білім беру процесі субъектілерінің психологиялық – педагогикалық құзыреттілігін арттыру.
Қызмет субъектілері: оқушылар, ата-аналар немесе заңды өкілдер, мұғалімдер.
Жұмыс бағыттары: диагностикалық, түзету – дамыту, психологиялық – педагогикалық ағарту, кеңес беру, ұйымдастыру – әдістемелік (ҚР Білім Министрінің 25.08.2022 ж. №377 бұйрығына сәйкес)
Педагог-психологтың 2023-2024 оқу жылына жұмыс жоспары
Жоқ. |
Іс-шаралар |
Мақсатты топ |
Мерзімдері |
Есеп беру формасы |
Жауапты |
Орындау белгісі |
|
Қыркүйек |
|||||||
I. Диагностикалық |
|||||||
1
|
Баланың мектепке баруға дайындығын бағалау (Семаго Н., Семаго М.) - Керн-Иерассиканың мектептегі жетілу бағдарлау сынағы |
1 А, 1 Б сыныбы
|
18-22 қыркүйек
|
Анықтама
|
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу |
|
2.
3. |
Өзін-өзі бағалау деңгейін зерттеу («Баспалдақ» С.Г. Якобсон, В.Г. Щур Мектеп мотивациясының деңгейін зерттеу «Мектептің маған ұнайтыны». |
1 А, 1 Б, сыныбы
|
25-29 қыркүйек |
Анықтама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу |
|
4. |
«Ұжымдағы психологиялық ахуал» (Л.Г. Жедунова). |
10-сынып |
25-29 қыркүйек
|
Хаттама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу |
|
II. Түзету және дамытушылық |
|||||||
1. |
Бағдарлама бойынша арнайы сыныптармен жұмыс Локалова Н.П., «Кіші мектеп оқушыларының психологиялық дамуы бойынша 120 сабақ». (ПМПК қорытындысы бойынша жеке сабақтар) |
3 Ж, 5 Е сынып |
Бір ай ішінде |
Сабақты дамыту |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Жеке жұмыс журналына белгілеу |
|
2. |
Топтық сабақ «Өз көзіммен және басқалардың көзімен» |
10-сынып |
25-29 қыркүйек
|
Хаттама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Хаттамада, 10 сыныпты бейімдеу жөніндегі анықтамада белгі қою |
|
3. |
Жеке және топтық түзету сабақтары (сұрау бойынша). |
1-11 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Сабақты дамыту |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Жеке адамдар мен топтардың журналына белгілеу |
|
III. Психологиялық-педагогикалық білім беру |
|||||||
1. |
Ата-аналар жиналысы »Бірінші сынып оқушыларының бейімделуі –балаңыздың өміріндегі жаңа кезең». |
1 сынып |
27 қыркүйек – 6 қазан |
Хаттама |
Педагог– психолог, сынып жетекшілері, орынбасары BP мәліметтері бойынша
|
Жиналыс хаттамасында белгілеу |
|
2. |
Бейімделу процесін психологиялық қамтамасыз ету (сабаққа қатысу, бақылау) |
1 сынып
|
Бір ай ішінде |
Хаттама, отырыстың дамуы |
Педагог – психолог |
Сабақ дәптеріне белгілеу |
|
3. |
Әлеуметтік желілердегі жарияланымдар |
Ата-аналар, 1-11 сыныптар. |
Бір ай ішінде
|
Көмек, талдау |
Педагог – психолог |
Әлеуметтік желілерде жариялау |
|
4. |
Талап бойынша ата-аналар жиналысы (Ата-аналар академиясының жоспарына сәйкес) |
1-11 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Кездесуді дамыту |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Жұмыс журналында белгілеу |
|
IV.Кеңес беру |
|||||||
1
|
Кеңес беру (сұраныс бойынша) |
Оқу процесіне қатысушылар |
Бір ай ішінде |
Хаттама
|
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Кеңес беру журналында белгілеу |
|
2. |
Бірінші сынып оқушыларының бейімделуі бойынша кеңестер |
Оқушылар, ата-аналар, мұғалімдер |
Бір ай ішінде |
Хаттама
|
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Кеңес беру журналында белгілеу |
|
В.Ұйымдастыру-әдістемелік |
|||||||
1. |
Психологтың жұмысын жоспарлау |
1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер |
Бір ай ішінде |
Жоспарлары |
Педагог – психолог |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу |
|
2. |
Мәліметтер базасын реттеу |
1-11 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Оқушылар тізімі |
Педагог – психолог |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу |
|
3. |
Оқушылармен жұмыс істеуге ата-ананың келісімін алу |
1-11 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Келісім |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Жиналыс хаттамаларынғы белгі |
|
4. |
Диагностикалық өңдеу |
1,10 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Хаттама |
Педагог – психолог |
Диагностикалық хаттамаларда белгілеу |
|
5. |
Орындалған жұмыс журналдарын жүргізу |
1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер |
Бір ай ішінде |
Журналдар |
Педагог – психолог |
Жұмыс журналдарында белгілеу |
|
6. |
«Жас психологтар» психологиялық клуб құру
|
5-10 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Қатысушылардың тізімдері |
Педагог– психологтар |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу
|
|
7. |
«Онлайн әлеуметтену үдерісінде кибербуллинг тәуекелдерін төмендету факторы ретінде Қазақстандық мектеп оқушыларының психикалық денсаулығын нығайту» жобасы аясында жұмыс |
Педагог – психологтар |
4 қыркүйек |
Есеп беру |
Мұғалім – психолог, Ш.Уалиханов атындағы университеттің педагогикалық зертханасының өкілі |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу |
|
Қазан |
|||||||
I. Диагностикалық |
|||||||
1.
2. |
Орта білім беруде оқушылардың бейімделу диагностикасы Лусканова Н.Г. «Мектеп мотивациясын бағалау». Дж.Мореноның социометриялық техникасы |
5 сынып |
16-20 қазан |
Анықтама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу |
|
3. |
Мазасыздықтың экспресс диагностикасы |
5 сынып |
23-27 қазан |
Анықтама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу |
|
4.
|
«Оқу мотивациясы және оқуға эмоционалды қатынас» (модификациясы А.Д. Андреев). |
10-сынып |
9-13 қазан |
Анықтама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу |
|
II. Түзету және дамытушылық |
|||||||
1. |
Бағдарлама бойынша арнайы сыныптармен жұмыс Локалова Н.П., «Кіші мектеп оқушыларының психологиялық дамуындағы 120 сабақ» (ПМПК қорытындысы негізіндегі жеке сабақтар) |
3 Ж сыныбы |
Бір ай ішінде |
Сабақтың әзірлемелері |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Жеке жұмыс журналына белгілеу |
|
2. |
Топтық сабақ «Бірге жүру қызық». |
1 сыныптар |
2-13 қазан |
Сабақты дамыту |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Топтық жұмыс журналына белгілеу |
|
3. |
Топтық сабақ «Енді біз бесінші сыныппыз / Жанымның бұлақтары» |
5-сыныптар |
23-27 қазан |
Сабақты дамыту |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Топтық жұмыс журналында, бейімделу куәлігінде белгілеу |
|
4. |
Диагностикалық нәтижелер негізінде түзету (сұраныс бойынша) |
5,10 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Сабақтар мен бағдарламаларды әзірлеу |
Педагог – психолог |
Жеке жұмыс журналына белгілеу |
|
5. |
Жеке және топтық түзету сабақтары (талап бойынша). |
1-11 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Сабақты дамыту |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Жұмыс журналында белгілеу
|
|
III. Психологиялық-педагогикалық білім беру |
|||||||
1. |
Ата-аналар жиналысы «Бесінші сынып оқушыларының бейімделу ерекшеліктері».
|
5-сыныптар |
30 қазан – 3 қараша |
Хаттама, кездесуді дамыту |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Білім беру жұмысының журналына белгі қою |
|
2. |
Талап бойынша ата-аналар жиналысы (Ата-аналар академиясының жоспарына сәйкес) |
1-11 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Кездесуді дамыту |
Мұғалім – психолог, сынып жетекшілері |
Білім беру жұмысының журналына белгі қою |
|
3. |
ҚА және ҰБТ-ға психологиялық дайындық (жоспар бойынша сабақтар) |
11 сынып, ата-аналар, мұғалімдер |
Бір ай ішінде |
Сабақтың әзірлемелері |
Педагог-психолог, сынып жетекшісі |
Топтық жұмыс журналында белгілеу |
|
4. |
Бейімделу процесін психологиялық қамтамасыз ету (сабаққа қатысу, бақылау) |
5 сынып
|
Бір ай ішінде |
Көмек, талдау |
Мұғалім – психолог, сынып жетекшілері
|
Сабақ дәптеріне белгілеу |
|
IV.Кеңес беру |
|||||||
1. |
Орта мектепте оқитын студенттерге кеңес беру |
Оқу процесіне қатысушылар |
Бір ай ішінде |
Хаттама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері
|
Кеңес беру журналында белгілеу |
|
2. |
Бейімделу бойынша кеңестер (диагностикалық нәтижелер негізінде) |
5,10 сыныптар, мұғалімдер, ата-аналар |
Бір ай ішінде |
Протокол |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері
|
Кеңес беру журналында белгілеу |
|
3. |
Сұраныс бойынша консультациялар |
1 -11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер |
|
Хаттама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері
|
Кеңес беру журналында белгілеу |
|
В.Ұйымдастыру-әдістемелік |
|||||||
1. |
Орындалған бейімдеу жұмыстарын талдау |
5,10 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Анықтама |
Педагог – психолог |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу |
|
2. |
Диагностикалық өңдеу |
5,10 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Хаттама |
Педагог – психолог |
Диагностикалық есепте белгілеу |
|
3. |
Орындалған жұмыс журналдарын жүргізу |
1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер |
Бір ай ішінде |
Журналдар |
Педагог – психолог |
Журналдарда белгілеу |
|
4. |
Стендтік ақпаратты, әлеуметтік желілердегі жарияланымдарды толықтыру |
1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер
|
Бір ай ішінде |
Жарияланымдар |
Педагог – психолог |
Жарияланымдар |
|
5. |
«Жас психологтар» психологиялық клубының жұмысы (оқу жылына жоспарлау жұмысы) |
5-10 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Жоспар |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу |
|
6. |
«Қазақстандық мектеп оқушыларының психикалық денсаулығын нығайту кибербуллинг тәуекелдерін төмендету факторы ретінде...» жобасы аясындағы жұмыс. |
3-11 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Есеп беру |
Оқытушы – психолог, Ш.Уалиханов атындағы университеттің педагогикалық зертханасының өкілдері |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу |
|
Қараша |
|||||||
I. Диагностикалық |
|||||||
1. |
Әдістерді қолдана отырып, танымдық процестерді зерттеу: «Жад түрін анықтау»«Логикалық жадыны зерттеу», «Қарапайым ұқсастықтар», «Артық нәрсені жою»; «Қателерді түзету», «Мағыналық жады», «Жіктеу», «Маңызды белгілерді анықтау». |
2-4 сыныптар
|
6-17 қараша |
Хаттамалар
|
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу |
|
2. |
Оқушылардың аутодеструктивті мінез-құлқының диагностикасы.
|
6-11 сыныптар |
13-24 қараша |
Хаттамалар |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу |
|
3. |
Тұлғааралық қатынастарды диагностикалау әдістерін қолдану: - Социометрия Дж.Морено - «Ұжымдағы психологиялық ахуал» әдістемесі (Л.Г. Жедунова) |
2-7 сыныптар.
8-9 сыныптар |
20-30 қараша |
Хаттамалар |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу |
|
II. Түзету және дамытушылық |
|||||||
1. |
Топтық сабақ «Менің эмоцияларым мен сезімдерім» |
Педагогикалық ұжым |
қарашаның 13-і |
Сабақты дамыту |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Топтық жұмысты тіркеу журналына белгілеу |
|
2. |
Бағдарлама бойынша арнайы сыныптармен жұмыс Локалова Н.П., «Кіші мектеп оқушыларының психологиялық дамуындағы 120 сабақ» (ПМПК қорытындысы негізіндегі жеке сабақтар) |
3Ж сыныптары |
Бір ай ішінде |
Сабақтың әзірлемелері |
Мұғалім – психолог, сынып жетекшілері |
Жеке жұмыс журналына белгілеу |
|
3. |
Тұлғааралық қарым-қатынасқа ойын тренингі |
6 сынып |
20-24 қараша |
Сабақты дамыту |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Топтық жұмыс журналында белгілеу |
|
4. |
Олимпиада / қабілетті оқушылармен оқыту
|
5-7 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Сабақты дамыту |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Күнделікті жұмыс журналында белгілеу |
|
5. |
Диагностикалық нәтижелер негізінде түзету (сұраныс бойынша) |
2-11 сыныптар |
Бір ай ішінде
|
Сабақтар мен бағдарламаларды әзірлеу |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Журналға жеке белгілеу және топтық жұмыс |
|
6. |
Танымдық процестерді түзету (ПМПК қорытындылары бойынша жеке сабақтар) |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар |
Бір ай ішінде |
Сабақ бағдарламасы |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Жеке жұмыс журналына белгілеу |
|
III. Психологиялық-педагогикалық білім беру |
|||||||
1. |
Топтық сабақ «Мен сені сүйемін өмір» / «Әрқашан таңдау бар» |
7-8 сыныптар |
27 қараша – 14 желтоқсан |
Сабақтың әзірлемелері |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Топтық жұмыс журналында белгілеу |
|
2. |
Емтихан мен ҰБТ-ға психологиялық дайындық (жоспар бойынша сабақтар) |
11-сынып |
Бір жыл ішінде |
Сабақтың әзірлемелері |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Топтық жұмыс журналында белгілеу |
|
3. |
Талап бойынша ата-аналар жиналысы |
1-11 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Хаттама, отырыстың дамуы |
Педаогог – психолог, аға жетекші, ТЖ жөніндегі орынбасары |
Білім беру жұмысының журналына белгі қою |
|
4. |
«Жас психологтар» психологиялық клубының жұмысы (жоспар бойынша) |
5-10 сыныптар |
20-30 қараша |
Сабақты дамыту |
педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Күнделікті жұмыс журналында белгілеу |
|
IV.Кеңес беру |
|||||||
1. |
Орта мектепте оқитын студенттерге кеңес беру |
Оқу процесіне қатысушылар |
Бір ай ішінде |
Хаттама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Кеңес беру журналында белгілеу |
|
2. |
Кеңес беру (сұраныс бойынша) |
Оқу процесіне қатысушылар |
Бір ай ішінде |
Хаттама |
Педагог – психолог |
Кеңес беру журналында белгілеу |
|
3. |
Диагностикалық нәтижелер бойынша кеңес беру |
2 – 11 сыныптар, мұғалімдер, ата-аналар
|
Бір ай ішінде |
Хаттама |
Педагог – психолог |
Кеңес беру журналында белгілеу |
|
В.Ұйымдастыру-әдістемелік |
|||||||
1. |
Әлеуметтік желілерде психологиялық парақшаны жүргізу |
1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер |
Қараша |
Жарияланымдар |
Педагог – психолог |
Жарияланымдар |
|
2. |
Диагностикалық өңдеу |
2-11 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Хаттама |
Педагог – психолог |
Диагностикалық есепте белгілеу |
|
3. |
Орындалған жұмыс журналдарын жүргізу |
1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер |
Бір ай ішінде |
Журналдар |
Педагог – психолог |
Журналдарда белгілеу |
|
4. |
«Қазақстандық мектеп оқушыларының психикалық денсаулығын нығайту кибербуллинг тәуекелдерін төмендету факторы ретінде...» жобасы аясындағы жұмыс. |
3-11 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Есеп беру |
Оқытушы – психолог, Ш.Уалиханов атындағы университеттің педагогикалық зертханасының өкілдері |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу |
|
Желтоқсан |
|||||||
I. Диагностикалық |
|||||||
1. |
Оқу мотивациясын зерттеу «Мектеп мотивациясының деңгейін бағалау» Н.Г. Лусканова сауалнамасы бойынша |
2-4 сыныптар
|
4-15 желтоқсан |
Хаттама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу |
|
2.
3. |
Резапкина Г.В. өзгерткен «Ойлау түрі» онлайн тесті /
-Мектеп оқушыларының қабілеттерін диагностикалау және кәсіптік бағдар беру(Qabilet онлайн диагностикалық қызметі) |
Қабілетті оқушылар 6-8 сыныптар 4-5 сыныптар |
12-22 желтоқсан
Бір ай ішінде |
Анықтама
Есеп беру |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу |
|
4. |
Бірінші сынып оқушыларының бейімделуін қайталап зерттеу (бейімделу деңгейі төмен)әдістері бойыншаКерн – Жирассек мектептің жетілуіне бағдарлау тесті, «Мектеп мотивациясының деңгейін бағалау» сауалнамасы Н.Г. Лусканова
|
1 сынып |
11-14 желтоқсан |
Анықтама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу |
|
II. Түзету және дамытушылық |
|||||||
1. |
Бағдарлама бойынша арнайы сыныптармен жұмыс Локалова Н.П., «Кіші мектеп оқушыларының психологиялық дамуындағы 120 сабақ» (ПМПК қорытындысы негізіндегі жеке сабақтар) |
3 Ж, 5E сыныптары |
Бір ай ішінде |
Сабақтың әзірлемелері |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Жеке жұмыс журналына белгілеу |
|
2. |
«Танымдық қабілетін дамыту кіші мектеп оқушыларының қабілеттері» |
2-3 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Сабақ бағдарламасы |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Топтық жұмыс журналында белгілеу |
|
3. |
Диагностикалық нәтижелер негізінде түзету (сұраныс бойынша) |
2-4 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Сабақтар мен бағдарламаларды әзірлеу |
Педагог – психолог |
Жеке жұмыс журналында белгілеу |
|
4. |
Танымдық процестерді түзету (ПМПК қорытындылары бойынша жеке сабақтар) |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар |
Бір ай ішінде |
Сабақ бағдарламасы |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Жеке жұмыс журналына белгілеу |
|
III. Психологиялық-педагогикалық білім беру |
|||||||
1. |
Топтық сабақ «Мен сені сүйемін өмір» / «Әрқашан таңдау бар» |
9-11 сыныптар |
1-14 желтоқсан |
Сабақтың әзірлемелері |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Топтық жұмыс журналында белгілеу |
|
2. |
ӘА және ҰБТ-ға психологиялық дайындық (жоспар бойынша сабақтар) |
11 сынып |
Бір ай ішінде |
Сабақты дамыту |
педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Топтық жұмыс журналында белгілеу |
|
3. |
Талап бойынша ата-аналар жиналысы |
1-11 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Хаттама, сабақты дамыту |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Білім беру жұмысының журналына белгі қою |
|
4. |
«Жас психологтар» психологиялық клубының жұмысы (жоспар бойынша) |
5-10 сыныптар |
19-22 желтоқсан |
Сабақты дамыту |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Күнделікті жұмыс журналында белгілеу |
|
IV.Кеңес беру |
|||||||
1. |
Орта мектепте оқитын студенттерге кеңес беру |
Оқу процесіне қатысушылар |
Бір ай ішінде |
Хаттама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Кеңес беру журналында белгілеу |
|
2. |
Кеңес беру (сұраныс бойынша) |
Оқу процесіне қатысушылар
|
Бір ай ішінде |
Хаттама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Кеңес беру журналында белгілеу |
|
3. |
Диагностикалық нәтижелер бойынша кеңес беру |
2 – 11 сыныптар, мұғалімдер, ата-аналар |
Бір ай ішінде
|
Хаттама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Кеңес беру журналында белгілеу |
|
В.Ұйымдастыру-әдістемелік |
|||||||
1. |
Әлеуметтік желілерде психологиялық парақшаны жүргізу |
1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер |
Бір ай ішінде |
Жарияланымдар |
Педагог – психолог |
Жарияланымдар |
|
2. |
Орындалған жұмыс журналдарын жүргізу |
1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер |
Бір ай ішінде |
Журналдар |
Педагог – психолог |
Журналдарда белгілеу |
|
3. |
Атқарылған жұмыстар туралы хаттамалар мен анықтамаларды толтыру. |
1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер |
Бір ай ішінде |
Сертификаттар, хаттамалар |
Педагог – психолог |
Хаттамаларда, сертификаттарда таңбалау |
|
4. |
1 жартыжылдық жұмысының қорытындысын шығару |
1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер |
Айдың соңында |
Есептер |
Педагог – психолог |
Тоқсандық есепте белгілеу |
|
5. |
«Қазақстандық мектеп оқушыларының психикалық денсаулығын нығайту кибербуллинг тәуекелдерін төмендету факторы ретінде...» жобасы аясындағы жұмыс. |
3-11 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Есеп беру |
Педагог – психолог, Ш.Уалиханов атындағы университеттің педагогикалық зертханасының өкілдері |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу |
|
Қаңтар |
|||||||
I. Диагностикалық |
|||||||
1. |
О.Л.Гончарова мұғалімдерінің эмоционалды күйіп қалуының экспресс-диагностикасы |
Педагогикалық ұжым |
3-12 қаңтар |
Анықтама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу |
|
2. |
Қабылдаудың жетекші арнасын анықтау диагностикасы (С. Ефремцев бойынша тест) |
5-8 сыныптар |
15-26 қаңтар |
Протоколдар |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу |
|
3. |
«Қазақстандық мектеп оқушыларының психикалық денсаулығын нығайту кибербуллинг тәуекелдерін төмендету факторы ретінде...» бағдарламасы аясында диагностика. |
5-11 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Есеп беру |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу |
|
II. Түзету және дамытушылық |
|||||||
1. |
Топтық сабақ «Табысты ұстаз» |
Педагогикалық ұжым |
3-5 қаңтар |
Сабақты дамыту
|
Педагог – психолог |
Күнделікті жұмыс журналында белгілеу |
|
2. |
Бағдарлама бойынша арнайы сыныптармен жұмыс Локалова Н.П., «Кіші мектеп оқушыларының психологиялық дамуындағы 120 сабақ» (ПМПК қорытындысы негізіндегі жеке сабақтар) |
3 Ж, 5 E сыныбы |
Бір ай ішінде |
Сабақтың әзірлемелері |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Жеке жұмыс журналына белгілеу |
|
3. |
Топтық сабақтар бағдарламасы бойынша «Танымдық қабілетін дамыту кіші мектеп оқушыларының қабілеттері» ( талап бойынша) |
2-3 сыныптар |
кезінде айлар |
Сабақ бағдарламасы |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Топтық жұмыс журналында белгілеу |
|
4. |
Жеке өсу тренингі |
Қабілетті 5-8 сынып оқушыларымен.
|
22-26 қаңтар |
Сабақты дамыту |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Жеке жұмыс журналында белгілеу |
|
5. |
Танымдық процестерді түзету (ПМПК қорытындылары бойынша жеке сабақтар) |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар |
Бір ай ішінде |
Сабақ бағдарламасы |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Жеке жұмыс журналына белгілеу |
|
6. |
Диагностикалық нәтижелер негізінде түзету (сұраныс бойынша)
|
5-6 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Сабақ бағдарламасы |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Жеке жұмыс журналына белгілеу |
|
III. Психологиялық-педагогикалық білім беру |
|||||||
1. |
«Төзімді тұлға» бағдарламасы бойынша топтық сабақтар |
7-10 сыныптар |
15-26 қаңтар |
Сабақтың әзірлемелері |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Топтық жұмыс журналында белгілеу |
|
2. |
Топтық сабақ «Дос іздеймін» |
5-6 сыныптар |
22-31 қаңтар |
Сабақты дамыту |
педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Топтық жұмыс журналында белгілеңіз |
|
3. |
ӘА және ҰБТ-ға психологиялық дайындық (жоспар бойынша сабақтар) |
11 сынып |
Бір ай ішінде |
Сабақты дамыту |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Топтық жұмыс журналында белгілеу |
|
4. |
Талап бойынша ата-аналар жиналысы. |
1-11 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Хаттама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Білім беру жұмысының журналына белгі қою |
|
5. |
«Жас психологтар» психологиялық клубының жұмысы (жоспар бойынша) |
5-10 сыныптар |
22-26 қаңтар |
Сабақты дамыту |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Күнделікті жұмыс журналында белгілеу
|
|
IV.Кеңес беру |
|||||||
1 |
«Психологиялық қолдау тобында» (GPS) орта мектептің мүшелері болып табылатын студенттерге кеңес беру |
Оқу процесіне қатысушылар
|
Бір ай ішінде |
Хаттама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Кеңес беру журналында белгілеу |
|
2. |
Кеңес беру (сұраныс бойынша) |
Оқу процесіне қатысушылар |
Бір ай ішінде |
Хаттама |
Педаагог – психолог, сынып жетекшілері |
Кеңес беру журналында белгілеу |
|
3. |
Диагностикалық нәтижелер бойынша кеңес беру |
2 – 11 сыныптар, мұғалімдер, ата-аналар |
Бір ай ішінде |
Хаттама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Кеңес беру журналында белгілеу |
|
В.Ұйымдастыру-әдістемелік |
|||||||
1. |
Әлеуметтік желілерде психологиялық парақшаны жүргізу |
1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер |
Бір ай ішінде |
Жарияланымдар |
Педагог – психолог |
Жарияланымдар |
|
2. |
Орындалған жұмыс журналдарын жүргізу |
1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер |
Бір ай ішінде |
Журналдар |
Педагог – психолог |
Журналдарда белгілеу |
|
3. |
Атқарылған жұмыстар туралы хаттамалар мен анықтамаларды толтыру. |
1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер |
Бір ай ішінде |
Сертификаттар, хаттамалар |
Педагог – психолог |
Сертификаттарда, хаттамаларда таңбалау. |
|
Ақпан |
|||||||
I. Диагностикалық |
|||||||
1. |
Эмоциялық сфераның диагностикасы «Кактус» проекциялық әдісін қолдану |
2-3 сыныптар. |
5-16 ақпан |
Хаттамалар |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу |
|
2. |
Климовтың «Мүдделер картасы» әдісі арқылы кәсіби қызығушылықтарды диагностикалау |
9-11 сыныптар |
22 қаңтар – 2 ақпан |
Хаттамалар |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу |
|
3. |
Сұраныс бойынша диагностика
|
Оқу процесіне қатысушылар |
Бір ай ішінде |
Анықтама, хаттама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу |
|
II. Түзету және дамытушылық |
|||||||
1. |
Бағдарлама бойынша арнайы сыныптармен жұмыс Локалова Н.П., «Кіші мектеп оқушыларының психологиялық дамуындағы 120 сабақ» (ПМПК қорытындыларына негізделген жеке сабақтар). |
3 Ж, 5 E сыныбы. |
Бір ай ішінде |
Сабақтың әзірлемелері |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Жеке жұмыс журналына белгілеу |
|
2. |
Жеке өсу тренингі |
Қабілетті 5-8 сынып оқушыларымен. |
5-9 ақпан |
Сабақты дамыту |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Топтық жұмыс журналында белгілеу |
|
3. |
Танымдық процестерді түзету (ПМПК қорытындылары бойынша жеке сабақтар) |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар |
Бір ай ішінде |
Сабақ бағдарламасы |
Мұғалім – психолог, сынып жетекшілері |
Жеке жұмыс журналында белгілеу |
|
4. |
Диагностикалық нәтижелер негізінде түзету (сұраныс бойынша)
|
2-3 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Сабақ бағдарламасы
|
Мұғалім – психолог, сынып жетекшілері |
Жеке жұмыс журналында белгілеу |
|
III. Психологиялық-педагогикалық білім беру |
|||||||
1. |
Топтық сабақ «Қорқыту/кибербуллинг. Өзіңізді қалай қорғауға болады? |
5-10 сыныптар |
12-24 ақпан |
Сабақты дамыту |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Топтық жұмыс журналында белгілеу |
|
2. |
ӘА және ҰБТ-ға психологиялық дайындық (жоспар бойынша сабақтар) |
11 сынып |
Бір ай ішінде |
Сабақты дамыту |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Топтық жұмыс журналында белгілеу |
|
3. |
Талап бойынша ата-аналар жиналысы. |
1-11 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Хаттама, отырыстың дамуы |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Білім беру жұмысының журналына белгі қою |
|
4. |
«Жас психологтар» психологиялық клубының жұмысы (жоспар бойынша) |
5-10 сыныптар |
19-23 ақпан |
Сабақты дамыту |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Күнделікті жұмыс журналында белгілеу |
|
IV.Кеңес беру |
|||||||
1. |
«Мамандық – мамандық» бойынша кеңес беру |
9, 11 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Хаттама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Кеңес беру журналында белгілеу |
|
2. |
Жоғары мектеп және мемлекеттік PS мүшелері болып табылатын студенттерге кеңес беру |
Оқу процесіне қатысушылар |
Бір ай ішінде |
Хаттама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Кеңес беру журналында белгілеу |
|
3. |
Кеңес беру (сұраныс бойынша) |
Оқу процесіне қатысушылар |
Бір ай ішінде |
Хаттама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Кеңес беру журналында белгілеу |
|
4. |
Диагностикалық нәтижелер бойынша кеңес беру |
2 – 11 сыныптар, мұғалімдер, ата-аналар
|
Бір ай ішінде |
Хаттама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Кеңес беру журналында белгілеу |
|
В.Ұйымдастыру-әдістемелік |
|||||||
1. |
Әлеуметтік желілерде психологиялық парақшаны жүргізу |
1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер |
Бір ай ішінде |
Жарияланымдар |
Педагог – психолог |
Жарияланымдар |
|
2. |
Орындалған жұмыс журналдарын жүргізу |
1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер |
Бір ай ішінде |
Журналдар |
Педагог – психолог |
Журналдарда белгілеу |
|
3. |
Атқарылған жұмыстар бойынша хаттамалар, анықтамалар, есептерді толтыру. |
1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер |
Бір ай ішінде |
Сертификаттар, хаттамалар |
Педагог – психолог |
Хаттамаларда, сертификаттарда таңбалау |
|
4. |
«Қазақстандық мектеп оқушыларының психикалық денсаулығын нығайту кибербуллинг тәуекелдерін төмендету факторы ретінде...» жобасы аясындағы жұмыс. |
3-11 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Есеп беру |
Оқытушы – психолог, Ш.Уалиханов атындағы университеттің педагогикалық зертханасының өкілдері |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу |
|
Наурыз |
|||||||
I. Диагностикалық |
|||||||
1. |
«Психологиялық қолдау тобының» қайталама диагностикасы Эйзенктің «Психикалық күйлердің өзін-өзі бағалауы» сауалнамасы бойынша |
«Психологиялық қолдау тобы» |
4-15 наурыз |
Хаттама |
Мұғалім – психолог, сынып жетекшілері |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу |
|
2. |
Мазасыздықты қайта диагностикалау Philips сауалнамасына сәйкес |
5 сынып |
11-15 наурыз |
Хаттама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу |
|
3. |
Сұраныс бойынша диагностика |
1-11 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Хаттама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілец |
|
II. Түзету және дамытушылық |
|||||||
1. |
Бағдарлама бойынша арнайы сыныптармен жұмысЛокалова Н.П., «Кіші мектеп оқушыларының психологиялық дамуындағы 120 сабақ» (ПМПК қорытындысы негізіндегі жеке сабақтар) |
3 Ж, 5 E сыныптары |
Бір ай ішінде |
Сабақтың әзірлемелері |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Жеке жұмыс журналында белгілеу |
|
2. |
Танымдық процестерді түзету (ПМПК қорытындылары бойынша жеке сабақтар) |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар. |
Бір ай ішінде |
Сабақ бағдарламасы |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Жеке жұмыс журналында белгілеу |
|
3. |
Эмоционалды сфераны түзету (диагностикалық нәтижелер негізінде, сұраныс бойынша) |
5 сынып |
Бір ай ішінде |
Сабақ бағдарламасы |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Жеке жұмыс журналында белгілеу
|
|
III.Психологиялық-педагогикалық білім беру |
|||||||
1. |
ҚА және ҰБТ-ға психологиялық дайындық (жоспар бойынша сабақтар) |
11 сынып |
Бір ай ішінде |
Сабақты дамыту |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері
|
Топтық жұмыс журналында белгілеу |
|
2. |
Талап бойынша ата-аналар жиналысы. |
1-11 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Хаттама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Білім беру жұмысының журналына белгі қою |
|
3. |
«Жас психологтар» психологиялық клубының жұмысы (жоспар бойынша) |
5-10 сыныптар |
11-15 наурыз |
Сабақты дамыту
|
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Күнделікті жұмыс журналында белгілеу |
|
IV.Кеңес беру |
|||||||
1. |
«Мамандық – мамандық» бойынша кеңес беру |
9, 11 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Хаттама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Кеңес беру журналында белгілеу |
|
2. |
Жоғары мектеп және мемлекеттік PS мүшелері болып табылатын студенттерге кеңес беру |
Оқу процесіне қатысушылар |
Бір ай ішінде |
Хаттама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Кеңес беру журналында белгілеу |
|
3. |
Кеңес беру (сұраныс бойынша) |
Оқу процесіне қатысушылар |
Бір ай ішінде |
Хаттама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Кеңес беру журналында белгілеу |
|
4. |
Диагностикалық нәтижелер бойынша кеңес беру |
5-сынып, мұғалімдер, ата-аналар |
Бір ай ішінде |
Хаттама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Кеңес беру журналында белгілеу |
|
В.Ұйымдастыру-әдістемелік |
|||||||
1. |
Әлеуметтік желілерде психологиялық парақшаны жүргізу |
1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер |
Бір ай ішінде |
Жарияланымдар |
Педагог – психолог |
Жарияланымдар |
|
2. |
Орындалған жұмыс журналдарын жүргізу |
1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер |
Бір ай ішінде |
Журналдар |
Педагог – психолог |
Журналдарда белгілеу |
|
3. |
Атқарылған жұмыстар бойынша хаттамалар, анықтамалар, есептерді толтыру. |
1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер |
Бір ай ішінде |
Сертификаттар, хаттамалар |
Педагог – психолог |
Хаттамаларда, сертификаттарда таңбалау |
|
4. |
Стенд туралы ақпаратты толықтыру |
1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер |
Көктемгі демалыс кезінде |
ақпарат |
Педагог – психолог |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу |
|
5. |
«Қазақстандық мектеп оқушыларының психикалық денсаулығын нығайту кибербуллинг тәуекелдерін төмендету факторы ретінде...» жобасы аясындағы жұмыс. |
3-11 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Есеп беру |
Оқытушы – психолог, Ш.Уалиханов атындағы университеттің педагогикалық зертханасының өкілдері |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу |
|
Сәуір |
|||||||
I. Диагностикалық |
|||||||
1. |
Әдіс-тәсілдер арқылы 4-сынып оқушыларының сабақтастық диагностикасы: сауалнама «Мектеп мотивациясының деңгейін бағалау» Н.Г. Лусканова, «Мектептегі сезім» сауалнамасы.
|
4 сынып |
8-12 сәуір |
Анықтама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу |
|
2. |
Эмоциялық сфераның диагностикасы Эйзенктің «Психикалық күйлердің өзін-өзі бағалауы» сауалнамасы бойынша |
11-сынып
|
15-26 сәуір |
Хаттама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу |
|
3. |
Сұраныс бойынша диагностика |
1-11 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Хаттама |
Мұғалім – психолог, сынып жетекшілері |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу |
|
II. Түзету және дамытушылық |
|||||||
1. |
Бағдарлама бойынша арнайы сыныптармен жұмыс Локалова Н.П., «Кіші мектеп оқушыларының психологиялық дамуындағы 120 сабақ» (ПМПК қорытындысы негізіндегі жеке сабақтар) |
3 Ж, 5 E сыныптары |
Бір ай ішінде
|
Сабақтың әзірлемелері |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Жеке жұмыс журналында белгілеу |
|
2. |
Топтық сабақ «Бесінші сыныпқа баратын уақыт келді» |
4 сынып |
Бір ай ішінде
|
Сабақты дамыту |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Топтық жұмыс журналына белгілеу |
|
3. |
Танымдық процестерді түзету (ПМПК қорытындылары бойынша жеке сабақтар) |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар |
Бір ай ішінде |
Сабақ бағдарламасы |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Жеке жұмыс журналында белгілеу |
|
4. |
Диагностикалық нәтижелер негізінде түзету (сұраныс бойынша) |
4, 11 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Сабақ бағдарламасы |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Жеке жұмыс журналында белгілеу |
|
5. |
Сұраныс бойынша түзету |
1-11 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Іс-әрекетті дамыту |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Жеке жұмыс журналында белгілеу |
|
III.Психологиялық-педагогикалық білім беру |
|||||||
1. |
ӘА және ҰБТ-ға психологиялық дайындық (жоспар бойынша сабақтар) |
11 сынып, ата-аналар, мұғалімдер |
Бір ай ішінде |
Сабақты дамыту |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Топтық жұмыс журналында белгілеңіз |
|
2. |
Талап бойынша ата-аналар жиналысы. |
1-11 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Хаттама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Білім беру жұмысының журналына белгі қою |
|
3. |
«Жас психологтар» психологиялық клубының жұмысы (жоспар бойынша) |
5-10 сыныптар |
22-26 сәуір |
Сабақты дамыту |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Күнделікті жұмыс журналында белгілеу |
|
IV.Кеңес беру |
|||||||
1. |
«Мамандық – мамандық» бойынша кеңес беру |
9, 11 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Хаттама |
Мұғалім – психолог, сынып жетекшілері |
Кеңес беру журналында белгілеу |
|
2. |
Жоғары мектеп және мемлекеттік PS мүшелері болып табылатын студенттерге кеңес беру |
Оқу процесіне қатысушылар |
Бір ай ішінде |
Хаттама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Кеңес беру журналында белгілеу |
|
3. |
Кеңес беру (сұраныс бойынша) |
Оқу процесіне қатысушылар |
Бір ай ішінде |
Хаттама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Кеңес беру журналында белгілеу |
|
4. |
Диагностикалық нәтижелер бойынша кеңес беру |
4,11 сыныптар, мұғалімдер, ата-аналар |
Бір ай ішінде |
Хаттама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Кеңес беру журналында белгілеу |
|
В.Ұйымдастыру-әдістемелік |
|||||||
1. |
Әлеуметтік желілерде психологиялық парақшаны жүргізу |
1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер |
Бір ай ішінде |
Жарияланымдар |
Педагог – психолог |
Жарияланымдар |
|
2. |
Орындалған жұмыс журналдарын жүргізу |
1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер |
Бір ай ішінде |
Журналдар |
Педагог – психолог |
Журналдарда белгілеу |
|
3. |
Атқарылған жұмыстар туралы хаттамалар мен анықтамаларды толтыру. |
1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер |
Бір ай ішінде |
Сертификаттар, хаттамалар |
Педагог – психолог |
Хаттамаларда, сертификаттарда таңбалау |
|
4. |
«Қазақстандық мектеп оқушыларының психикалық денсаулығын нығайту кибербуллинг тәуекелдерін төмендету факторы ретінде...» жобасы аясындағы жұмыс. |
3-11 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Есеп беру |
Педагог – психолог |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу |
|
Мамыр |
|||||||
I. Диагностикалық |
|||||||
1. |
«Емтиханға психологиялық дайындық» сауалнамасы |
9,11 сыныптар |
13-17 мамыр |
Анықтама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу |
|
2. |
Сұраныс бойынша диагностика |
1-11 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Протокол |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу |
|
II. Түзету және дамытушылық |
|||||||
1. |
Бағдарлама бойынша арнайы сыныптармен жұмысЛокалова Н.П., «Кіші мектеп оқушыларының психологиялық дамуындағы 120 сабақ» (ПМПК қорытындысы бойынша жеке сабақтар) |
1,3 бағалар |
Бір ай ішінде
|
Сабақтың әзірлемелері |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Жеке жұмыс журналында белгілеу |
|
2. |
Сұраныс бойынша түзету |
1-11 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Бағдарлама, сабақты дамыту |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Жеке жұмыс журналында белгілеу |
|
3. |
Танымдық процестерді түзету (ПМПК қорытындылары бойынша жеке сабақтар) |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар |
Бір ай ішінде |
Сабақ бағдарламасы |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Жеке жұмыс журналында белгілеу |
|
III.Психологиялық-педагогикалық білім беру |
|||||||
1. |
«Емтиханға дайындық» топтық сабақ |
9,11 сыныптар |
13-17 мамыр |
Сабақты дамыту |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Топтық жұмыс журналында белгілеу |
|
2. |
Ата-аналар жиналысы «Жасөспірімді емтиханға дайындау кезінде ата-аналарға психологиялық көмек» |
9 және 11 сынып ата-аналары |
22-31 мамыр |
Жиналыстың хаттамалары, табыстары |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Білім беру жұмысының журналына белгі қою |
|
3. |
Талап бойынша ата-аналар жиналысы. |
1-11 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Хаттама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Білім беру жұмысының журналына белгі қою |
|
4. |
«Жас психологтар» психологиялық клубының жұмысы (жоспар бойынша) |
5-10 сыныптар |
13-17 мамыр |
Сабақты дамыту |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Күнделікті жұмыс журналында белгілеу |
|
IV.Кеңес беру |
|||||||
1. |
«Мамандық – мамандық» кеңесі |
9, 11 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Хаттама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Кеңес беру журналында белгілеу |
|
2. |
Жоғары мектеп және мемлекеттік PS мүшелері болып табылатын студенттерге кеңес беру |
Оқу процесіне қатысушылар |
Бір ай ішінде |
Хаттама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Кеңес беру журналында белгілеу |
|
3. |
Кеңес беру (сұраныс бойынша) |
Тәрбие ісіне қатысушылар Процесс |
Бір ай ішінде |
Хаттама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Кеңес беру журналында белгілеу |
|
4. |
Диагностикалық нәтижелер бойынша кеңес беру |
9,11 сыныптар, мұғалімдер, ата-аналар |
Бір ай ішінде |
Хаттама |
Педагог – психолог, сынып жетекшілері |
Кеңес беру журналында белгілеу |
|
В.Ұйымдастыру-әдістемелік |
|||||||
1. |
Орындалған жұмыс журналдарын жүргізу |
1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер |
Бір ай ішінде |
Жарияланымдар |
Педагог – психолог |
Журналдарда белгілеу |
|
2. |
Атқарылған жұмыстар туралы хаттамалар мен анықтамаларды толтыру. |
1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер |
Бір ай ішінде |
Сертификаттар, хаттамалар |
Педагог – психолог |
Хаттамаларда, сертификаттарда таңбалау |
|
3. |
2 жартыжылдықтағы жұмысты қорытындылау |
1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер |
Айдың соңында |
Есеп беру |
Педагог – психолог |
Жыл бойынша талдауда белгілеу |
|
4. |
Оқу жылының аналитикалық есебі |
1-11 сыныптар, ата-аналар, мұғалімдер |
Айдың соңында |
Анықтама |
Педагог – психолог |
Жыл бойынша талдауда белгілеу |
|
5. |
«Қазақстандық мектеп оқушыларының психикалық денсаулығын нығайту кибербуллинг тәуекелдерін төмендету факторы ретінде...» жобасы аясындағы жұмыс. |
3-11 сыныптар |
Бір ай ішінде |
Жылдық есеп
|
Педагог – психолог |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу |
|
6. |
«Жас психологтар» психологиялық клубының жұмысы (жыл қорытындысын шығару) |
5-10 сыныптар |
27-31 мамыр |
Есеп беру |
Педагог – психолог |
Күнделікті жұмысты тіркеу күнделігіне белгілеу |
|