Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа № 12 города Кокшетау отдела образования по городу Кокшетау управления образования Акмолинской области"
"Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімі Кокшетау каласының № 12 жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Біз әлеуметтік желілерде

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Страница психолога

Педагогтармен тренинг өткізу туралы есеп

 

   2021 жылдың 22 қазанында КММ "№12 жалпы орта білім беретін мектебінде"  9-шы сынып оқушылары (қыз балалар) арасында "Тігін ісі шебері-2021" қалалық байқауы өтті.

    Мен, педагог-психолог А.Ж. Жангуттинова психологиялық климатты құру, адамдар арасында жағымды қарым-қатынас жасау, сондай-ақ сенімді қарым-қатынас орнату мақсатында қала мектептерінің көркем еңбек мұғалімдерімен  "Танысу", "Психогеометриялық тест", "Сенімді құлау" психологиялық тренингтерін өткіздім. Тренингке 7 адам қатысты.

Тренинг позитивті, жасампаз қарым - қатынас дағдыларын қалыптастыруға, оқытушылар арасында байланыс орнатуға және дамытуға, өзара әрекеттесудің бірыңғай стратегиясын жасауға және бір-бірін түсінуге ықпал еттіуге бағыттылған.

   Тренингті өткізуде қиындықтар болған жоқ, іс-шараның барлық қатысушылары белсенді қатысып, өз пікірлерін білдірді.

Тренинг өткізу кезінде қиындықтар болған жоқ.Кабинетте  достық және жағымды атмосфера сезілді. Барлық мұғалімдер жаттығуларға қуана қатысты, өз көзқарастарын белсенді білдірді, сезімдері мен эмоцияларымен ашық бөлісті.Тренингке талдау жасай отырып, ұжымдағы қарым-қатынас ынтымақтастық, тілектестік қағидаттарына негізделетіні атап өтілді. Педагогтардың ойынша, педагогикалық  және оқушылар ұжымымен  жағымды қарым-қатынас орнату үшін осындай тренингтік іс-шара түрінде өткізу қажеттілігі туралы айтты.

№12 ОМ психологиялық қызметінің 2021-2022 оқу жылына арналған

жұмыс жоспары

 

Психологиялық қызметтің мақсаты:

Білім алушының жас ерекшелігіне қарай оқыту, тәрбиелеу және рухани адамгершілік дамуына қолайлы жағдай жасай отырып, психологиялық денсаулығын қамтамасыз ету.

 

Білім алушымен жұмыс жасаудың міндеттері:

Білім алушының және білім алушының ұжымының жалпы психикалық, әлеуметтік және психологиялық дамуын бақылау

Білім алушының жас және жеке психологиялық мүмкіндіктерінің дамуына қолайлы жағдай туғызу.

Оқу және дамуында қиындық сезінетін оқушыларға психологиялық – педагогикалық көмек ұйымдастыру.

Білім алушының психологиялық құзыреттілігін дамыту.

 

Ата – анамен жұмыс жасаудың мақсаты: Білім алушымен ата – ана арасында тығыз достық қарым – қатынас құруына жағымды әсер ету,жалпы кластың білім мен даму процесіне ата – ананы баулу.

 

Мұғалімдермен жұмыстың мақсаты:

Білім алушылардың дамуындағы психологиялық педагогикалық мәселелерді бірігіп шешу.

Білім алушының білім алуымен дамуын қалыптастыруына ықпал ететін әлеуметтік психологиялық ортаны жобалау және жүзеге асыру.

Психологиялық қызметтің жұмысы төмендегі бағыттар бойынша жүзеге асырылады:

Психологиялық диагностиканың мақсаты:

 

Баланың тұлғалық немесе интеллектуалдық дамуындағы құндылықтарды анықтау. Психологиялық диагностика психологиялық мәселені анықтау, жеке немесе топтық жоспар құру, әдістемелік құралдарды таңдау сатылары бойынша жүзеге асады.

Психологиялық түзету дамыту жұмысының мақсаты:

Білім алушының бойында «мен» тұжырымдамасын қалыптастыра отырып, психологиялық қолдау беру және жетістік ситуациясын орнату. Түзету дамыту жұмысы жүргізілген психологиялық диагностика жұмысының нәтижесі бойынша жүргізіледі.

Психологиялық алдын – алу жұмысының мақсаты:

Жасөспірімдердің психологиялық, эмоционалдық күйін реттей білу, зиянды әрекеттерден бойын аулақ ұстауға қалыптастыра отырып, салауатты өмір салтын ұстануға баулу.

Психологиялық кеңес беру мақсаты:

Білім алушы, ата – ана және педагогикалық ұжымға күнделікті туындайтын қиындықтарды шешуге және өзін – өзі жетілдіруге көмектесу. Психологиялық кеңес беру оқу мәселесі, жас ерекшеліктеріне байланысты туындайтын мәселелер, өзара қарым – қатынас құру, кәсіптік бағдар т.б. мәселелерге байланысты жүргізіледі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қыркүйек

Бағыттары

1 апта

2 апта

3 апта

4 апта

сиходиагностика

1. Оқушылар жайлы мәлімет-Электронды база /әлеуметтік карта/

2. Әлеуметтік педагогпен бірлесе әлеуметтік паспорт жасау;

 

1. Оқушылардың жеке психологиялық-педагогикалық картасын толықтыру

2. Сынып жетекшілердің жылдық жоспарында «Психологпен кездесу» тақырыптарын бірге қарастыру, жыл бойы жүргізілетін жұмыстарды талқылау.

 

1.1-сынып оқушыларын мектепке дайындығын анықтау. Керн-Иерасек әдістемесі

- «Менің мектебім» суретті тест,

оқу мотивациясын анықтауға арналған

 -Н.Г.Лусканова сауалнамасы,

-(С.А.Банков «Психоәлеуметтік жетілгендік деңгейін анықтау»)

- «Социометрия» әдістемесі

- Сабаққа қатысу

 

Социометрия әдістемесі /4-11 сыныптар/

1.2-3-4 сынып оқушыларының оқу мотивациясын зерттеу.

2.Оқушының орта буынға бейімделуін анықтау;

Сынып: 5

Жүргізілетін әдістемелер:

2.1.Оқу мотивация деңгейін бағалау сауалнамасы

Авторы: Н.Лусканова

2.2.«Социометрия»

Авторы: Дж.Морено

2.3.Филлипс, К.Айзенк

(әдістемелері

                 Сұраныс негізінде жеке немесе топтық диагностикалық жұмыстар жүргізу

Психокоррекция

 

«Менің бақытты отбасым» коллаж құру.

6-8 сынып

«Менің бақытты сәттерім» 7-9 сынып

 

«Менің бейімділігім түзету тренингі » 1 сынып оқушылары

Дарынды балалардың тізімін құру.

 

1 сынып оқушыларымен айына 1 рет тренинг;

5 сынып оқушыларымен айына 1 рет тренинг;

11 сынып оқушыларымен айына 1 рет тренинг;

Сұраныс негізінде, жүргізілген әдістемелері қорытындысы бойынша түзету-дамыту жұмыстарын жүргізу;

Қадағалауды қажет ететін оқушылармен түзету-дамыту жұмыстары;

Кеңес беру

 

Тәртіп бұзушылыққа бейім, ерекше назар аударатын оқушыларды анықтау

 

 

Ата – аналар жиналысы «психологиялық қызметпен таныстыру, оқушының даму мәселелеріт уралы кеңес беру.

«Мектеп-ата-ана-қоғам: үш тұғырлы бірлестік» мектепішілік ата-аналарға арналған тренинг

Сенім жәшігі және сенім телефонының қызметімен оқушыларды, ата-аналарды, педагогтарды таныстыру.

 

Сұраныс негізінде жеке және топтық кеңес беру

Психологиялық алдын алу, ағарту

 

«Жаңа оқу жылына-көтеріңкі көңіл-күймен» тренинг

Оқушылардың ҰБТ туралы хабардарлығын анықтау мақсатында анкета : «ҰБТ-дің өту барысы және ережелері

Мектептегі 5 сыныпқа сабақ беретін мамандарға тренинг

Тақырыбы: «Бесінші сыныпқа көмек

Танысу тренингі

«Педагогикалық жұмысқа сіз қалай келдіңіз?» жас мамандарға сауалнама

Өз білімін жетілдіру

Ата-аналар жиналыстарын өткізуге дайындық жұмыстары

 

Ғаламтор желісінде жұмыс

 

           

 

Қазан

Бағыттары

1 апта

2 апта

3 апта

4 апта

 

Психодиагностика

1. 1. Дарынды балалармен диагностика жұмысы (В.И.Петрушин тесті)5-11 сынып

 

2. Мектептерге арналған жасөспірімдік суицидтердің профилактикалық бағдарламасы

(мектеп вахтерларын оқыту)

 

 

1. 2-4 сынып оқушыларынан проективті тест алу;

2. 5-11 сынып оқушыларынан тест алу. /Равен әдісі/

 

 Қабілеттерін анықтау ЮНИСЕФ тесті 8-9-10 сынып

 «Алаңдаушылықты анықтау тесті» (Филлипс тест)5 сыныптар үшін

Басса-Дарки әдістемесі 6 –сынып

11-сынып оқушылары «ҰБТ-ға дайындық деңгейің қандай?» сауалнама

Әлімжеттілік пен зорлық-зомбылықты анықтауға арналған сауалнама 3-9 сынып

 

 

                 Сұраныс негізінде жеке немесе топтық диагностикалық жұмыстар жүргізу

 

Психокоррекция

 

«Ерекше 5 сынып » түзету тренингі

5 сынып

 

 

 

 

«Менің балам оқушы» - 1-сынып ата-аналарына арналған сұраныс бойынша кеңес

 

 

«Мен өміріме, қажеттілігіме – жауаптымын» тренинг / Ф.Бизақова /

5-8 сынып

 

Жаңадан келген оқушылармен жұмыс «Мен достарымды жақсы көремін» тренинг

 

 

1 сынып оқушыларымен айына 1 рет тренинг;

5 сынып оқушыларымен айына 1 рет тренинг;

11 сынып оқушыларымен айына 1 рет тренинг;

Сұраныс негізінде, жүргізілген әдістемелері қорытындысы бойынша түзету-дамыту жұмыстарын жүргізу;

Қадағалауды қажет ететін оқушылармен түзету-дамыту жұмыстары;

 

Кеңес беру

 

 

«Өз құқығыңды білесің бе?» сабағы. 8-9 сынып

 

 

«Бала-отбасының айнасы» ата –аналармен дөңгелек үстел 8-9 сынып

 

 

Сұраныс негізінде жеке және топтық кеңес беру

Психологиялық алдын алу, ағарту

 

Егер қиын жағдайға тап болсаң...

/баяндама/

 

Жасөспірімнің психикалық саулығын бағалау шкаласы бойынша «Тәуекел топқа» алынатын оқушымен жеке сұхбат жүргізіп, ата-анасын хабардар ете отырып, арнайы маманға жолдау;

 

«Бүгінгі дарын – ертеңгі ғалым» /сынып жетекшілерге баяндама/

1. Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс.

2.Ата-аналар жиналысы: «Бейімделу ерекшеліктері»

Қатысушылар:

5 сынып ата-аналары

 

 

 

Өз білімін жетілдіру

 

 

«Отбасындағы тәрбиелеу стильдерінің балаға әсері» тақырыбында іздену жұмыстарын жасау.

 

Бастауыш сынып жетекшілерінің сұранысы негізінде денсаулығына байланысты оқу үлгерімі төмен оқушыларды педконсилиум шешімімен арнайы мамандарға/дефектолог, логопед, терапевт т.б./ бағыттау;

 

Мектепішілік консилиумға дайындық

 

 

 

 

Қараша

Бағыттары

1 апта

2 апта

3 апта

4 апта

Психодиагностика

 

1.Оқушылардың мамандық таңдауға дайындығын анықтау

Сынып: 9,11

Жүргізілетін әдістемелер:

1.1.Кәсіби бейімділігін диагностикалау

Авторы: Й.Йовайши

1.2.Интеллектуалды қабілет деңгейін диагностикалау

Авторы: Г.В.Резапкина

 

Бастауыш сынып оқушыларымен В.Г.Щурдың

«Саты» әдістемесі (өзін-өзі бағалау).

 

«Мен қандай ата-анамын?» сауалнама

6-8 сынып

Танымдық сфераның диагностикасы 2-4 сынып

 

Әлімжеттілік пен зорлық-зомбылықты анықтауға арналған сауалнама 3-4 сыныптан

 

                 Сұраныс негізінде жеке немесе топтық диагностикалық жұмыстар жүргізу

Психокоррекция

 

Қиын оқушылардың үйлеріне рейд

 

«Уақытты басқаруды қалай үйренуге болады" тренинг 11 сынып

«Менің мүмкіндіктерім шексіз» олимпиадаға қатысатын оқушылармен тренинг

ЮНИСЕФ сауалнамасы бойынгша жекелеген жұмыс

1 сынып оқушыларымен айына 1 рет тренинг;

5 сынып оқушыларымен айына 1 рет тренинг;

11 сынып оқушыларымен айына 1 рет тренинг;

Сұраныс негізінде, жүргізілген әдістемелері қорытындысы бойынша түзету-дамыту жұмыстарын жүргізу;

Қадағалауды қажет ететін оқушылармен түзету-дамыту жұмыстары;

Кеңес беру

 

Сынып жетекшілерге 20 кеңес.

 

 

 

 

Сұраныс негізінде жеке және топтық кеңес беру

Психологиялық алдын алу, ағарту

 

Психологиялық-педагогикалық консилиум

 

1. «Менің педагогикалық ұстанымым» арт-терапия жүргізу

Дарынды оқушылармен жұмыс жасайтын мұғалімдерге арналған тест

 

 

Өз білімін жетілдіру

 

Қиын оқушылардың ата-аналарымен сұхбаттасу үшін дайындық жұмысы.

 

«Жасөспірім және зиянды заттар» сауалнама дайындау.

             

 

 

 

 

 

Желтоқсан

Бағыттары

1 апта

2 апта

3 апта

4 апта

Психодиагностика

7-9 сынып «Жасөспірім мен зиянды  заттар» сауалнамасын жүргізу

Мектеп мұғалімдерімен диагностика жүргізу

Жүргізілетін әдістеме: Педагогтағы агрессияны бағалау.Авторы: А.Ассингер

«Эрудит» әдістемесі ШТУР әдістемесі Г.В Резапкинмен модификацияланған үлгісі 9 сыныптарға

 

Алынған жұмыстардың нәтижесін шығару, хаттама жазу.

 

                 Сұраныс негізінде жеке немесе топтық диагностикалық жұмыстар жүргізу

Психокоррекция

 

 «Мен және менің ортам» тренинг 6-8 сынып

 

 

 

«Мамандығым- мақтанышым» педагогтармен пікірталас ұйымдастыру.

 

«Менің мүмкіндіктерім» сенімділікке бағыттау 3-4 класс коллаж

 

«Стресстен арылу жолдары» жаттығулар -9 сынып

 

1 сынып оқушыларымен айына 1 рет тренинг;

5 сынып оқушыларымен айына 1 рет тренинг;

11 сынып оқушыларымен айына 1 рет тренинг;

Сұраныс негізінде, жүргізілген әдістемелері қорытындысы бойынша түзету-дамыту жұмыстарын жүргізу;

Қадағалауды қажет ететін оқушылармен түзету-дамыту жұмыстары;

 

Кеңес беру

«Конфликтінің алдын алу» дәріс оқу 8-9 сынып

 

Дарынды оқушыларға кеңес: «Мінезім өмірімнің айнасы»

 

Нақыл сөздер, әңгімелер оқу.

 

 

ОЖСБ тапсыратын оқушыларға кеңестер

 

Сұраныс негізінде жеке және топтық кеңес беру

Психологиялық алдын алу, ағарту

 

 

 

«Менің отбасым – сыйластық, жарастық орнаған ортам!» психологиялық тренинг өткізу.

5-6 сынып ата-аналары

 

 

«Мұғалім мен ата-ананың байланысы» ата-аналар жиналысына тренинг

 

.

Өз білімін жетілдіру

Отбасына арналған рөлдік ойындар дайындау

Облыстық, аудандық семинарларға қатысу.

Ата-аналар жиналысын өткізуге дайындық жүргізу

.

 

             

 

Қаңтар

Бағыттары

1 апта

2 апта

3 апта

4 апта

 

Психодиагностика

 

Люшер түстік таңдау әдістемесі.

Мақсаты: Зертелушінің психофизиологиялық күйін анықтау

 

«Емтихан туралы ойың» сауалнама

9 сынып

 

«Жабығу сәтіндегі өз мінез-құлқыңа баға бер» тест.

 

Оқушылардың өзін бағалау деңгейін зерттеу

Сынып: 6-7

                 Сұраныс негізінде жеке немесе топтық диагностикалық жұмыстар жүргізу

 

Психокоррекция

 

«Маған өзімнің бойымда ұнамаған мінез...» түзету жұмысы

 

«Эмоцияны беріп жібер» жаттығуы Олимпиадаға психологиялық дайындық

Спилберг сауалнамасы бойынша жекелеген жұмыс

Сурет терапиясы

«Болашақ менің қолымда» 9 сынып (мамандық таңдау)

1 сынып оқушыларымен айына 1 рет тренинг;

5 сынып оқушыларымен айына 1 рет тренинг;

11 сынып оқушыларымен айына 1 рет тренинг;

Сұраныс негізінде, жүргізілген әдістемелері қорытындысы бойынша түзету-дамыту жұмыстарын жүргізу;

Қадағалауды қажет ететін оқушылармен түзету-дамыту жұмыстары;

Кеңес беру

Педагогикалық жағдаяттарды шешу жолдары (жас мамандармен жұмыс)

 

«Қыз әдептілігімен әдемі, инабаттылығымен сәнді» тақырыбында дөңгелек үстел

 

 

Сұраныс негізінде жеке және топтық кеңес беру

Психологиялық алдын алу, ағарту

 

Діни экстремизмнің алдын алу бағытындағы сауалнама, ағарту жұмыстары (дін өкілдерімен кездесу) 8-10 сыныптар

«Менің маман ретіндегі жетістіктерім» коллаж құру (педагогтермен жұмыс)

 

«Баламның болашағына көзқарасым» дөңгелек үстел 7- 9 сынып ата-аналары

 

Өз білімін жетілдіру

 

Психологтардың аудандық әдістемелік кеңесіне қатысу.

 

 

Эмоционалды-еріктік ерекшеліктерін зерттеу әдістемесі.мен танысу

(Р.С Немовтың өңдеуі бойынша)

.

 

               

 

 

 

 

 

Ақпан

Бағыттары

1 апта

2 апта

3 апта

4 апта

Психодиагностика

«Өзіңді сүйе біл» тренинг

5-7 сынып

 

МАД тобымен жұмыс «Мектеп суреті» сурет әдістемесі

 

«Эмоция әлемі» тренинг сабақ. 8-9 сынып

 

«Бүкіл әлем мен үшін» онкүндігі 1-9 сынып

 

 «Басса- Даркидің эмоциялық» тесті

9 сынып

 

 

Алынған жұмыстардың нәтижесін шығару, хаттама жазу.

 

                 Сұраныс негізінде жеке немесе топтық диагностикалық жұмыстар жүргізу

Психокоррекция

 

Қабылдау қабілетін дамытуға арналған жаттығулар 3- сынып

«Мен» бейнесін қалыптастыру 5-7 сынып

Зейінді тұрақтандыруға арналған ойындар 4 сынып

 

.

1 сынып оқушыларымен айына 1 рет тренинг;

5 сынып оқушыларымен айына 1 рет тренинг;

11 сынып оқушыларымен айына 1 рет тренинг;

Сұраныс негізінде, жүргізілген әдістемелері қорытындысы бойынша түзету-дамыту жұмыстарын жүргізу;

Қадағалауды қажет ететін оқушылармен түзету-дамыту жұмыстары;

 

Кеңес беру

 

Рольдік ойын (кедергілерден өту)8-9 сынып ата-аналары

«Адам өзіне қалай сенімді бола алады?» психологиялық кеңес.

9 сынып оқушылардың психологиялық тұрғыда қолдау көрсету.

Сұраныс негізінде жеке және топтық кеңес беру

Психологиялық алдын алу, ағарту

Рольдік ойын (кедергілерден өту)8-9 сынып

 

 

Педкадрлармен Рольдік ойын (кедергілерден өту)

 

Өз білімін жетілдіру

 

 

 

Кітапханамен байланыс жасау.

 

«Суицид мінез құлықтың өзіндік психологиялық ерекшеліктері» баяндама

 

.

 

               

                                                                                                             Наурыз

Бағыттары

1 апта

2 апта

3 апта

4 апта

Психодиагностика

2-4 класс «Төртінші артық» логикалық ойлауға арналған тапсырма.

 

 

Бастауыш класс оқушыларына арналған «Отбасы суреті» әдісі

 

 «Өзін өзі бағалау» диагностикасы Торренс тесті

 

«Далай Лама» тесті (педагогтермен эмоционалдық жанудың алдын алу жұмысы)

Алынған жұмыстардың нәтижесін шығару, хаттама жазу.

                 Сұраныс негізінде жеке немесе топтық диагностикалық жұмыстар жүргізу

Психокоррекция

 

ОЖСБ ға оқушыларды психологиялық дайындау

 

Аутотренинг «Өзін – өзі тану» 8-сынып

 

«Шырпы таңда» жаттығуы

«Педагогтардың ұстанымы» тренинг

11 сынып оқушыларымен бағдарлама негізінде айына 2 рет тренинг;

Сұраныс негізінде, жүргізілген әдістемелері қорытындысы бойынша түзету-дамыту жұмыстарын жүргізу;

Қадағалауды қажет ететін оқушылармен түзету-дамыту жұмыстары;

Кеңес беру

«Бір бірімізге жақсы сөздер айта білейік» ойын жаттығу

 

Сұраныс бойынша кеңес беру

 

 «Конфликтік жағдайдан шығу жолын таба аласың ба?» тест

 

Сұраныс негізінде жеке және топтық кеңес беру

Психологиялық алдын алу, ағарту

Іскерлік ойын: «Менің таңдауым»Қатысушылар: 9-10 сынып оқушылары мен ата-аналары

«Өмір сен маған қымбатсың» семинар тренинг

Ата-ана жиналысында «Тәрбие негізі отбасында басталады» баяндама

«Стресстен шығу әдістері» видеоролик көрсету

(ата-анамен жұмыс)

 

Өз білімін жетілдіру

 

Ата-аналар жиналысына қатысуға дайындық.

 

 

 

Кітапханада жұмыс

 

.

 

               

Сәуір

Бағыттары

1 апта

2 апта

3 апта

4 апта

Психодиагностика

1. 4 сынып оқушыларының таным үрдістерін диагностикалау.

2. Оқушылардың мамандық таңдауға дайындығын анықтау Сынып: 9,11

Жүргізілетін әдістемелер:

1.1.Кәсіби бейімділігін диагностикалау .Авторы: Й.Йовайши

1.2.Интеллектуалды қабілет деңгейін диагностикалау. Авторы: Г.В.Резапкина

Д.Голландтың тұлғалық тиін анықтау тесті- 9 сынып

«Мен қаладым» СДС – 9 сынып

Юнисеф тесті 8-9 сынып

«Кактус» проективті әдіс 8 сынып

 

1.«Менің болашақ мамандығым» сауалнама 9 сынып

2. «Оқушының психологиялық саулығын бағалау шкаласы» Сынып: 5-7

Жүргізілетін әдістемелер:

Зунг депрессия шкаласы, К.Айзенк психикалық күйін анықтау

 

 

 

«Менің болашағым » арттерапия (мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс)

 Алынған жұмыстардың нәтижесін шығару, хаттама жазу.

 

                 Сұраныс негізінде жеке немесе топтық диагностикалық жұмыстар жүргізу

Психокоррекция

 

«Ата-анам және мен» дөңгелек үстел 9 сынып

 

Олимпиада резервтерімен жұмыс «Жетістікке жету кілті» тренинг

 

 

Бастауыш классқа «Есту арқылы есте сақтау қабілеттерін арттыруға» арналған жаттығулар

 

9-10 сынып оқушыларымен бағдарлама негізінде айына 2 рет тренинг;

Сұраныс негізінде, жүргізілген әдістемелері қорытындысы бойынша түзету-дамыту жұмыстарын жүргізу;

Қадағалауды қажет ететін оқушылармен түзету-дамыту жұмыстары;

 

Кеңес беру

Қиын оқушылардың үйіне рейд

 

 

 

 

«Емтихан барысында стерске қалай қарсы тұруға болады.» сауалнама

 

Сұраныс бойынша кеңес беру

 

Сұраныс негізінде жеке және топтық кеңес беру

Психологиялық алдын алу, ағарту

«Сенімділікке қадам»

Би терапиясы

(педагогтермен жұмыс)

 

Ата-анамен жұмыс

«Қамқорлық айнасы» тренинг

 

Емтиханға оқушыларды психологиялық дайындау

 

Мектепішілік консилиум өткізу

 

 

Өз білімін жетілдіру

 

Аудандық семинарға қатысу.

 

9 сыныптың ата аналар жиналысына қатысуға дайындық.

 

Консилиумға дайындық.

.

           

                                                                             

Мамыр

Бағыттары

1 апта

2 апта

3 апта

4 апта

Психодиагностика

1.Н. Я Семаго, М.М Семаго әдістемесі бойынша мектепте білім алуға дайындықтың психологиялық-педагогикалық бағасы. МАД тобы үшін.

2. «Сіз өз өзіңізді ұстай аласыз ба?» тест 9 класс

Түлектердің емтиханға дайындық кезінде психологиялық жағдайын зерттеу

 

Мектепалды даярлық топ ата аналарына арналаған сауалнама «Балаңыз мектепке дайын ба?»

 

 Алынған жұмыстардың нәтижесін шығару, хаттама жазу.

 

                 Сұраныс негізінде жеке немесе топтық диагностикалық жұмыстар жүргізу

Психокоррекция

 

Мектеп түлектерімен жұмыс

«Мен және менің өмірлік жоспарым»

 

«Біздің кластың жүрегі» түзету жаттығулары

Сынып: 5-6

 

Семинар-тренинг: «Мен өмірді таңдаймын!»

Сынып: 7-8

 

 

1 сынып оқушыларымен айына 1 рет тренинг;

5 сынып оқушыларымен айына 1 рет тренинг;

10 сынып оқушыларымен айына 1 рет тренинг;

Сұраныс негізінде, жүргізілген әдістемелері қорытындысы бойынша түзету-дамыту жұмыстарын жүргізу;

Қадағалауды қажет ететін оқушылармен түзету-дамыту жұмыстары;

Кеңес беру

«Менің балам бірінші сынып оқушысы» ата-аналармен жұмыс

 

«Уақытты тиімді пайдалану әдістері» 9 сынып

 

 

Сұраныс бойынша кеңес беру

 

 

Сұраныс негізінде жеке және топтық кеңес беру

Психологиялық алдын алу, ағарту

Сұраныс бойынша 9 класс оқушыларымен жеке дара сөйлесу

 

 

Тренинг: «Емтиханды сәтті тапсыру үшін қалай көмектесуге болады?» Қатысушылар: 9,11 сынып ата-аналары

 

Тренинг: Қарым-қатынас жасау ережесі.Қатысушылар: 3-4 сынып ата-аналары

 

 

Өз білімін жетілдіру

 

Ата-аналар жиналысына қатысуға дайындық

 

 

Жылдық жұмысқа талдау жасау.

 

Алдағы оқу жылына жоспар құру.

 

 

           

 

 

Мектеп психологі: А.Ж.Жангуттинова

Мақсаты: білім беру аясындағы барлық субъектілерінің жеке ерекшеліктеріне және жекелік мүмкіндіктеріне сәйкес толыққанды психологиялық  тұлғалық  дамуы үшін  жағдайды жасау.

Міндеттері:

1. Оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, білім беру мекемесінде жағымды әлеуметтік-психологиялық ахуалды жасау.

2. Тұлғаның  әр жас ерекшелік  кезеңдеріне сәйкес ,оқушылардың   тұлғалық және ақыл-ой дамуына, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамытуда қолдау көрсету;

3.Оқушыларға, қарқынды дамитын  ақпараттық  қоғамда  сәтті әлеумеуттенуге психологиялық көмек көрсету;

4.Әр оқушыны , тұлғалық  психологиялық-педагогикалық  зерттеулер  жүргізу негізінде жеке тәсілін қолдану.

5.Оқушылар арасында психологиялық және әлеуметтік  мәселелер бойынша , уақытында диагностикалық жұмыстарды жүргізу;

6. Психологиялық қиындықтар және мәселелерді шешу бойынша психотүзетушілік жұмыстарды жүргізу;

7. Ата-аналарға және мұғалімдерге  психологиялық мәселелерді  шешуде және оқу-тәрбиелік жұмыстарда қолайлы әдістерді таңдауда  кеңес берушілік көмек көрсету ;

8.Білім беру  үрдісіндегі  субъектілерінің  психологиялық-педагогикалық  құзыреттіліктерін көтеру.

Іс-әрекет субъектілері: ата-аналар, оқушылар ,мұғалімдер.

Атқарылатын жұмыстарының негізгі бағыттары:

  1. Психологиялық алдын алу;
  2. Психологиялық диагностика;
  3. Психологиялық түзету-дамыту;
  4. Психологиялық кеңес беру;
  5. Әлеуметтік-диспетчерлік;
  6. Әдістемелік ұйымдастыру жұмысы.

 

 

 

 

 

 

 

 

№12 ОМ психологиялық қызметінің 2020-2021 оқу жылына арналған

жұмыс жоспары

Іс-әркеттің түрі

Жоспарланған іс-шара

Сынып

Мерзімі

Тамыз

Психологиялық ағартушылық

1

 Баяндама «Қауіп тобындағы» балалармен жұмыс істеуге арналған ұсыныстар  (психологиялық сүймелдеу тобы)»

Мұғалімдері

тамыздың 3 декадасы

Қыркүйек

Психологиялық диагностика

1

  • Мектепте  оқудың басында
  • психологиялық және мотивациялық дайындық параметрлерін зерттеу
  • - Керн-Йирасектің мектептік жетілуінің бағдарлы тесті.
  • - «Мектеп өміріне кіріспе» атты әңгіме

1 сыныптар

07 – 11.09.

 Психологиялық

түзету-дамыту

2

 «Бесінші сыныпқа алғаш рет» бағдарламасы бойынша орта буынға көшу кезінде оқушылардың бейімделу мүмкіндіктерін дамыту мақсатында қашықтықтан психологиялық сағаттарды өткізу.

- «Сәлем, бесінші сынып!»;

- «Достарыңды тап»;

- «Өз мектебіңді біл»

5 сыныптар

14 – 18.09.

21 – 25.09.

 

 

Психологиялық диагностика

3

 «ҰБТ-оқушылардың көзімен» сауалнамасын қашықтықтан өткізу

11 сыныптар

14 – 18.09.

Психологиялық

қеңес беру- ағартушылық

4

 «Бірінші сынып оқушыларының мектепте оқудың басталуына бейімделуі» қашықтықтан ата-аналар конференциясы

1 сынып оқушыларының ата-аналары

17.09

Психологиялық диагностика

5

Оқушылардың психикалық ерекшеліктерін зерттеу.

3-4 сыныптар

21 – 25.09.

Психологиялық диагностика

6

Оқушылардың психикалық ерекшеліктерін зерттеу. Оқушылардың аутодеструктивті мінез-құлқын анықтау тестті қашықтықтан өткізу.

5-11 сыныптар

28.09.-02.09

Психологиялық диагностика

7

 «Менің қауіпсіздігім» сауалнамасын қашықтықтан өткізу

5-11 сыныптар

28.09.-02.09

Қазан

Психологиялық

түзету-дамыту

1

1 сынып оқушыларына арналған «Сәлем мектеп - бұл мен!» бағдарламасы бойынша мектепке бейімделуді дамыту мақсатында психологиялық тренингтер»

- «Алақай! Мен оқушымын»

- «Мектептептің   ережелері»

1 сыныптар

05.10-09.10

 

12.10-16.10

Психологиялық кеңес берушілік

2

«Оқушылардың ҰБТ-ға психологиялық дайындығы» топтық әңгімелесуді қашықтықтан өткізу

11 сыныптар

05.10-09.10

Психологиялық диагностика

3

Оқушылардың танымдық және жеке ерекшеліктерін зерттеу (социометрия, сыныптың психологиялық ахуалы, оқу себептері).

2-3 сыныптар

12.10-16.10

 

19.10-23.10

Психологиялық кеңес беруші-ағартушылық

4

«Баланың 5-сыныпта оқуға бейімделуінің қиындықтары» ата-аналар лекторийін қашықтықтан өткізу

5 сыныптарының ата-аналары

19.10-23.10

Психологиялық

түзету-дамыту

5

Орта буында оқуға бейімделу кезеңінде  сынып оқушыларына арналған психологиялық тренингтерін қашықтықтан өткізу

- «Маған жақсы оқуға не көмектесе алады?»

5 сыныптар

19.10-23.10

Психологиялық диагностика

6

Баланың мектепке бейімделуінің ерекшеліктерін зерттеу мақсатында бірінші сынып оқушыларының ата-аналарына сауалнама жүргізу.

1 сынып оқушыларының ата-аналары

26.10 – 30.10.

Психологиялық диагностика

7

Оқушылардың танымдық және жеке ерекшеліктерін зерттеу (социометрия, сыныптың психологиялық климаты, оқу себептері).

4-5 сыныптар

26.10 – 30.10.

Психологиялық алдын алу мен түзету

8

«Қауіп тобындағы» балалармен жеке жұмыс.

мәселелік жағдайлары бар оқушылар

бір ай ішінде

Қараша

Психологиялық

кеңес беру алдын-алу

1

«ҰБТ-ға психологиялық дайындық» топтық әңгімелесу.

«ҰБТ-ға қалай дайындаласың?» сауалнамасы

11 сыныптары

02.11-

06.11

Психологиялық

түзету-дамыту

2

1 сынып оқушыларына арналған «Сәлем мектеп - бұл мен» бағдарламасы бойынша мектепке бейімделуді дамыту мақсатында психологиялық тренингтер»

1 сыныптар

02.11-

06.11

Психологиялық

түзету-дамыту

3

Тұлғалық өсу тренингі

мұғалімдер

09.11-13.11

Психологиялық диагностика

4

«Кәмелетке толмағандар арасында денсаулықты және өмірлік дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ суицидтің алдын алу» компьютерлік диагностикасы

8-10 сыныптар

16.11-20.11

23.11-27.11

Психологиялық диагностика

5

«Кәмелетке толмағандар арасында денсаулықты және өмірлік дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ суицидтің алдын алу»

Интервью жүргізу

8-10 сыныптар

23.11-27.11

Психологиялық диагностика

6

Оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін зерттеу (социометрия, темперамент түрлері, оқу себептері)

6-7 сыныптары

23.11-27.11

Психологиялық алдын -алу

 

 

 

7

«ҰБТ-ға жасөспірімдерді дайындауда ата-аналарға психологиялық көмек»атты ата-аналар конференциясы

11 сыныптарының ата-аналары

30.11-04.12

Психологиялық алдын- алу мен түзету

8

Бастауыш сыныптардағы психология апталығы

1-4 сыныптар

30.11-04.12

Психологиялық түзету-дамыту

9

Моральдық-психологиялық ахуалды жақсарту бойынша психологиялық сағаттар

қажеттілігібар топтар

жоспар бойынша

Психологиялық түзету-дамыту

10

Оқуда  қиындықтарға тап болған балалардың  оқу танымдық процестерді дамыту бойынша жеке сабақтар.

1-4 сыныптар

бір ай ішінде

Психологиялық алдын- алу мен түзету

11

 Оқуда  қиындықтарға тап болған балалардың  оқу танымдық процестерді дамыту бойынша жеке сабақтар. «Қауіп тобы»

«қауіп тобындағы балалар»

бір ай ішінде

Желтоқсан

Психологиялық диагностика

1

Оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін зерттеу (социометрия, темперамент түрлері, оқу себептері)

8-9 сыныптар

07.12.-11.12

Психологиялық алдын-алу мен ағарту

2

«Кәмелетке толмағандар арасында денсаулықты және өмірлік дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ суицидтің алдын алу» бағдарламасы бойынша. Лекция өткізу

8-9 сыныптары

07.12.-11.12

14.12-18.12

Психологиялық диагностика

3

Оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін зерттеу (социометрия, темперамент түрлері, оқу себептері)

10-11 сыныптары

14.12-18.12

Психологиялық алдын- алу мен түзету

4

1 сынып оқушыларына арналған «Сәлем мектеп - бұл мен!» бағдарламасы бойынша мектепке бейімделуді дамыту мақсатында психологиялық тренингтер

1 сыныптар

12.12-17.12

Психологиялық алдын- алу

5

«Оқушылардың құқық бұзушылықтарын қалай алдын алуға болады» атты психологиялық сағат

5-7 сыныптар

21.12-25.12

Психологиялық диагностика

6

Оқушылардың жеке және тұлғалық ерекшеліктерін зерттеу бойынша Климовтың  дифферинциалдық әдістемесі.

8,9,11 сыныптар

21.12-25.12

Психологиялық түзету-дамыту

7

«Табысқа  апарар жол»тренингтік сабақтар

қалалық олимпиаданың қатысушылары

жоспар бойынша

Психологиялық диагностика

8

«Мұғалім-оқушы» сауалнамасы

«мұғалім-оқушы» жүйесіндегі қарым-қатынас деңгейін зерттеу

5-11 сынып оқушылары

28.12-31.12

 

 

 

Қаңтар

Психологиялық алдын алу мен түзету

1

Психологиялық денсаулық апталығы

5-11 сынып оқушылары

11.01-15.01

Психологиялық алдын-алу мен ағарту

2

«Кәмелетке толмағандар арасында денсаулықты және өмірлік дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ суицидтің алдын алу» бағдарламасы бойынша. Мұғалімдерді оқыту

мұғалімдер

11.01-15.01

Психологиялық түзету-дамыту

3

Моральдық-психологиялық ахуалды жақсарту бойынша психологиялық сағаттар

Қажеттілігі бар топтар

11.01-15.01

Психологиялық түзету-дамыту

4

«Мамандық таңдау» кәсіптік бағдар ойындары»

9,11 сыныптар

18.01-22.01

         

Психологиялық түзету-дамыту

5

«Мен және менің достарым»

тренинг

5-6 сыныптары

23.01.28.01

Психологиялық алдын- алу мен түзету

6

«Қауіп тобындағы» балалармен жеке жұмыс»

«қауіп тобындағы» балалар

бір ай ішінде

 

Ақпан

Психологиялық түзету-дамыту

1

«Зиянды әдеттер және олардың алдын алу шаралары» психологиялық сағаттары

7-8 сыныптары

01.02-05.02

Психологиялық түзету-дамыту

2

Оқушылардың ОЖСБ-ға психологиялық дайындығы

4,9 сыныптары

08.02-12.02

Психологиялық диагностика

3

Мазасыздық деңгейін зерттеу Кондаш әдістемесі

11 сыныптар

08.02-12.02

Психологиялық алдын- алу мен түзету

 

4

«Салауатты өмір салты бұл сәнді!»

7-8 сыныптар

15.02-19.02

Психологиялық түзету-дамыту

5

Психологиялық сағат «Стресс дегеніміз не және оны қалай жеңе аламын?»

«Қауіп тобындағы»балалармен жеке жұмыс.

8,11 сыныптар

22.02-26.02

Психологиялық алдын- алу мен түзету

6

«Қауіп тобындағы»балалармен жеке жұмыс

«қауіп тобындағы»балалар

Бір ай ішінде

Психологиялық түзету-дамыту

7

Оқуда  қиындықтарға тап болған оқушылармен  оқу танымдық процестерді дамыту бойынша жеке сабақтары.

1-4 сыныптар

Бір ай ішінде

Наурыз

Диагностикалық

1

Оқушылардың жеке ерекшеліктерін зерттеу («қауіп тобындағы балаларды анықтау»)

5-11 кл.

01.03-05.03

09.03-12.03

Диагностикалық

2

Оқушылардың жеке ерекшеліктерін зерттеу («қауіп тобындағы балаларды анықтау»)

3-4 сыныптар

09.03-12.03

Психологиялық түзету-дамыту

3

«Оқушылардың эмоционалдық тұрақтылығы»тренингі.

9-11 сыныптар

09.03-12.03

Психологиялық

кеңес беру алдын-алу

4

 «Эмоционалдық күюдің алдын алу» психологиялық тренингі.

мұғалімдер

15.03-19.03

Психологиялық

түзету-дамыту

5

Оқуда  қиындықтарға тап болған оқушылармен  оқу танымдық процестерді дамыту бойынша жеке сабақтары

1-4 сыныптар

бір ай ішінде

Психологиялық

диагностика

6

ҰБТ-ға дайындық кезінде 11 сынып оқушыларын психологиялық сүймелдеу бағдарламасы бойынша психологиялық тренинг

11 сынып

15.03-19.03

Психологиялық

алдын -алу мен түзету

7

«Қауіп тобындағы» балалармен жеке жұмыс

«қауіп тобындағы»балалар

бір ай ішінде

Сәуір

Психологиялық

түзету-дамыту

1

9,11 сынып оқушыларын емтиханға дайындық кезінде «Психологиялық тренинг» бағдарламасы бойынша психологиялық сүймелдеу

9,11 сыныптар

01.04-02.04

05.04-09.04

Психологиялық

түзету-дамыту

2

«Емтихан алдында оң көңіл-күйді қалай дамыту» тақырыбы бойынша психологиялық әңгімелесу

9,11

сыныптар

12.04-16.04

Психологиялық

диагностика

3

Оқушылардың психикалық даму ерекшеліктерін кешенді зерттеу.

4 сыныптар

19.04-23.04

Психологиялық

кеңес беру алдын-алу

4

«Оқушылардың орта буынға көшу оқу және  психологиялық дайындық мәселелері». Педагогикалық кеңесте сөз сөйлеу.

Кіші педагогикалық кеңес

26.04-30.04

Психологиялық

кеңес беру алдын-алу

5

5 сынып оқушыларының емтихан алдындағы  мазасыздық деңгейін  төмендету мақсатындағы тренингі

«Емтихан бұл оңай!»

5 сыныптар

26.04-30.04

Психологиялық

алдын- алу мен түзету

6

«Қауіп тобындағы» балалармен жеке жұмыс

«қауіп тобындағы»балалар

Бір ай ішінде

Мамыр

Психологиялық

алдын- алу мен түзету

1

«Оқушылардың ҰБТ-ға психологиялық дайындығы»,

 «Бесінші сынып оқушыларының емтиханға дайындығы бойынша» жиналыста сөз сөйлеу

5-11 сыныптарының мұғалімдері

03.05-06.05

Психологиялық

сараптамалық іс-әрекет

2

Танымдық үрдістері төмен және  оқуда баяу темпі  бар  оқушыларды анықтау . Құжаттарын дайындау.

1 – 4 сыныптарының

оқушылары

11.05-14.05

Психологиялық

түзету-дамыту

3

«Емтихан кезінде оқушы өзінді қалай ұстау керек», тренинг сабағы

5,9,11

сыныптар

11.05-14.05

Сараптамалық іс-әрекет

4

ППМК тексеруден  өтуі қажет оқушылардың тізімін жасау

-

Қараша-мамыр

Психологиялық

түзету-дамыту

5

Тренингтік сабақ «Күйзелісті қалай төмендетуге болады»

9,11сыныптар

17.05-21.05

 

 

 

Әдістемелік -ұйымдастырушылық

 

Өз білімін жетілдіру

 

Қалалық педагог-психологтардың әдістемелік бірлестігінің жұмысына қатысу

Оқу жылы бойы

 

2

2.1. Үздік психологтардың жұмыс тәжірибесімен танысу;

2.2. Облыстық және қалалық семинарларға қатысу;

2.3.Біліктілікті арттыру курстары жүйесі арқылы өзінің білімін жетілдіру ;

2.4.Республикамыздағы  психологтарының инновациялық әдістерін зерттеу;

2.5.Қазіргі таңда ,оқу-тәрбие үрдісінде  өзекті мәселелерге арналған, авторлық әзірлемелер мен бағдарламаларды жасау;

2.6. Ағартушылық қызметті жандандыру (педагогикалық кеңестерде, кеңестерде сөз сөйлеу);

2.7. Психологиялық әдебиеттерді зерттеп қарастыру  және  интернет  ресурстарын өз жұмысында пайдалану;

2.8.Оқыту мен тәрбиелеу саласында қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық технологиялар мен АКТ қолдану;

2.9. Өз тәжірибесін жалпылау және тарату.

 

Оқу жылы бойы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

Жаңартылған күні: 25.04.2019 16:03
Құрылған күні: 19.12.2022 17:40

Текст